خانه اقتصادی روند افزایشی صادرات محصولات پتروشیمی سنگاپور

روند افزایشی صادرات محصولات پتروشیمی سنگاپور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Increase Chart

مرجع پلیمر در بازار ایران: داده های رسمی نشان می دهد که صادرات محصولات پتروشیمی سنگاپور در ماه اوت امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 31.9 درصدی را تجربه کرده و به یک میلیارد و 530 میلیون دلار سنگاپور افزایش یافته است. کارشناسان افزایش میزان صادرات پتروشیمی این کشور را عمدتا ناشی از رشد حجم محموله های ارسالی به چین می دانند.

Increase Chart

رشد 35% صادرات محصولات پتروشیمی

بر اساس اعلام موسسه اینترنشنال اینترپرایز (IE) سنگاپور، میزان محموله های محصولات پتروشیمی ارسالی این کشور به چین در ماه اوت امسال نسبت به مدت مشابه پارسال با 35.8 درصد افزایش همراه بود.

از لحاظ حجم، کل صادرات متانول سنگاپور در ماه اوت سال 2017 با بیش از دو برابر افزایش به 2 هزار و 556 تن رسید. این در حالیست که حجم محموله های پاراکسیلن (PX) ارسالی با رشد 21.4 درصدی نسبت به سال گذشته به 139 هزار 524 تن افزایش یافت.

از طرفی میزان صادرات بنزن در ماه اوت با 14.9 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به 18 هزار و 307 تن رسید. اما صادرات تولوئن با رشد 4.2 درصدی به 37 هزار و 776 تن بالغ شد.

بر پایه این گزارش ، موسسه اینترنشنال اینترپرایز همچنین عنوان کرد: صادرات داخلی غیر نفتی سنگاپور (non-oil domestic exports) یا NODX در ماه اوت امسال 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2016 افزایش یافته به و 15 میلیارد دلار سنگاپور رسیده است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است