خانه تکنولوژي توسعه نسل جدیدی از آنتی اکسیدان‌ها برای صنعت پلی یورتان

توسعه نسل جدیدی از آنتی اکسیدان‌ها برای صنعت پلی یورتان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی یورتان

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Addivant، پیشرو جهانی در زمینه فناوری های افزودنی پلیمری، موفق به دستیابی نسل جدیدی از آنتی اکسیدان مایع با نام تجاری NAUGARD® FOAMPLUS LE برای صنعت پلی یورتان شده است که در نمایشگاه Chinaplas 2017 رونمایی گردید.

هدف کاهش چالش‌ها‌ی پیش روی صنعت خودرو

این محصولات جدید برای به حداقل رساندن چالش‌ها‌ی پیش روی صنعت خودرو توسعه یافته‌اند. سری NAUGARD® FOAMPLUS LE شامل بسته بندی‌هایی با حداقل انتشار مواد مضر پایدارکننده بوده که با سخت گیرانه ترین قوانین ملی در مورد کیفیت هوای داخلی خودرو سازگار می‌باشند.

محصولات سری NAUGARD® FOAMPLUS LE به گونه ای طراحی شده اند که به صورت ذاتی پایداری گرمایی زیادی داشته، دارای محافظت از سوختگی ویژه‌ای بوده و در برابر الکل‌ها  پایداری نشان می‌دهند. یکی دیگر از مزیت های مهم آن این است که آنتی اکسیدان های مایع با داشتن ویسکوزیته بهتر امکان جابجایی بهبود یافته تری را نسبت به سایر مواد ایجاد می‌کنند. این محصولات جدید دارای فراریت کمتری نسبت به محصولات موجود در صنعت در دماهای بالای فوم شدن هستند و منجر به کاهش بیش از 90٪ VOC  می شود.

منبع: plasticstoday

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است