خانه اقتصادی چینی ها 2.8 میلیارد دلار در صنعت پتروشیمی عمان سرمایه‌گذاری می کنند

چینی ها 2.8 میلیارد دلار در صنعت پتروشیمی عمان سرمایه‌گذاری می کنند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت هلدینگ دالیان مینگ یوآن مستقر در دالیان چین در نظر دارد یک پروژه پتروشیمی با سرمایه ای به ارزش 2 میلیارد و 800 میلیون دلار را در پارک صنعتی چین- عمان (China-Oman industrial park) واقع در عمان احداث کند.

 petrochemical

بر اساس گزارش چاینا دیلی (China Daily)، شرکت هلدینگ دالیان مینگ یوآن طی مراسم معرفی منطقه ویژه اقتصادی الدقم عمان (Duqm Special Economic Zone) در شهر دالیان استان لیائونینگ واقع در شمال شرق چین،  از برنامه خود برای طرح توسعه ای یادشده خبر داد.

این شرکت یک قرارداد سرمایه گذاری را با منطقه ویژه اقتصادی الدقم برای احداث یک پروژه با ظرفیت تولید 10 میلیون تن محصولات الفینی و متانول به امضاء رساند.

انتظار می رود اولین فاز این طرح توسعه ای با سرمایه حدود 2 میلیارد و 800 میلیون دلار اجرایی و در نتیجه آن یک میلیون و 800 هزار تن ظرفیت جدید تولید محصولات الفینی ایجاد شود.

برپایه این گزارش ، ارزش تولید سالانه این پروژه می تواند به 919 میلیون دلار برسد.

دسترسی به خوراک ارزانتر

این گزارش می افزاید: تولیدات این طرح می تواند امکان دسترسی به خوارک ارزان قیمت تر برای مجتمع های پتروشیمی شرکت هلدینگ دالیان مینگ یوآن، مستقر در منطقه اقتصادی Changxingdao دالیان (Dalian Changxingdao Economic Zone)، را فراهم سازد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است