خانه تکنولوژي نانوکامپوزیت‌های هایدال در پروژه های راجرز استفاده می شود

نانوکامپوزیت‌های هایدال در پروژه های راجرز استفاده می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
نانو کامپوزیت

مرجع پلیمر در بازار ایران:شرکت راجرز که در حوزه کامپوزیت فعالیت دارد، قرارداد همکاری مشترکی با شرکت هایدال منعقد کرده تا از نانوکامپوزیت این شرکت در پروژه‌های فعلی و آتی خود استفاده کند.

شرکت هایدال (Haydal) اعلام کرد که همکاری مشترکی با شرکت راجرز ادونسد کامپوزیت (Rogers Advanced Composites) که در حوزه پلیمر و رزین فعالیت دارد، آغاز کرده است.
نانو کامپوزیت
براساس این قرارداد، شرکت راجرز امکان استفاده از کامپوزیت‌های بهبود یافته با گرافن شرکت هایدال را به دست می‌آورد و می‌تواند از این کامپوزیت‌ها در پروژه‌های فعلی و آینده خود استفاده کند.
در حال حاضر تقاضای بسیار زیادی برای کامپوزیت‌های با کیفیت بالا در صنایع نظامی، دریایی و ورزشی وجود دارد. راجرز در حال انعقاد قرارداد بلند مدت برای پروژه‌های نفتی، هوافضا، نظامی و ورزشی است. این همکاری مشترک با شرکت هایدال موجب می‌شود تا راجرز بتواند نیازهای مشتریان خود را با استفاده از فناوری نانوکامپوزیت‌های شرکت هایدال برآورده سازد. فناوری هایدال منجر به کاهش هزینه و افزایش عملکرد و کارایی کامپوزیت‌ها می‌شود.
شرکت هایدال اعلام کرده که این شرکت سه محصول بهبود یافته با گرافن را توسعه داده است که در آن‌ها روی الیاف کربنی یا شیشه‌های با گرافن پوشش داده شده‌است. از این الیاف می‌توان به‌عنوان ماده خام برای تولید محصولات مختلف استفاده کرد.
ری گیبز از مدیران اجرایی شرکت هایدال می‌گوید: «در طول دو سال گذشته ما روی ترکیب نانومواد با رزین‌های اپوکسی کار کرده‌ایم و در حال حاضر امکان ایجاد ارزش افزوده بیشتر به کامپوزیت‌ها را به دست آورده‌ایم. راجرز با سرعت در حال رشد بوده و توانایی بالایی در جذب پروژه‌های تجاری دارد. به همین دلیل همکاری مناسبی برای ما بوده تا ما بتوانیم ارزش فناوری خود را به اثبات برسانیم.»
سایمون راجرز از مدیران اجرایی شرکت راجرز می‌گوید: «فرصت کار با هایدال و بهره‌مندی از نانومحصولات این شرکت که منطبق با نیاز ما هستند، بسیار ارزشمند است. ما معتقدیم که این همکاری مشترک می‌تواند زمینه‌ساز یک رابطه دراز مدت باشد.»

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است