خانه خبر گزارش معاملات روز گروه پلیمری بورس کالا

گزارش معاملات روز گروه پلیمری بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
report and analysis

مرجع پلیمر در بازار ایرانعرضه محصولات پلیمری ۴۲ هزار و ۸۶۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۹۴ هزار و ۷۵۱ تن بود.

در گروه پلیمری پی وی سی ها جذاب شدند

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پی وی سی ها، برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم، برخی از گریدهای پلی اتیلن های ترفتالات بطری، پلی اتیلن سنگین اکستروژن و پلی استایرن مقاوم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند با ۸۰۰ تن عرضه ۱۴۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۷۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۹۵ تومان رقم خورد.

همچنین پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی غدیر با ۱۸۸۰ تن عرضه ۱۹۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۴۵ تومان بود، نهایتا این کالا با نرخ پایه خریداری شد.

پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳  پتروشیمی شازند هم با ۱۵۰۰ تن عرضه ۳۹۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۴۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۵۶ تومان رقم خورد.

در گروه پلی استایرن ها، پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز با ۸۰۰ تن عرضه ۱۰۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۹۷۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزارو ۹۸۱ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات بطری، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۵ پتروشیمی تندگویان با ۱۱۴۴ تن عرضه ۲۵۷۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۴۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۰۰ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ این مجتمع هم با ۱۰۱۲ تن عرضه ۴۵۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۷۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۴۰ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰H و پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰Dپتروشیمی امیرکبیر، پلی وینیل کلراید E۶۸۳۴ پتروشیمی اروند، پلی استایرن انبساطی ۲۰۰ پتروشیمی تبریز و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است