خانه اقتصادیگزارش و تحلیل مروری بر روند معاملات پلیمرها در عرضه های هفته گذشته بورس کالا

مروری بر روند معاملات پلیمرها در عرضه های هفته گذشته بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Petrochemical product

مرجع پلیمر در بازار ایران: مجموع عرضه پلیمرها ۵۲ هزارتن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۳۳ هزار و ۱۰۴ تن بود. به این ترتیب بیش از ۸۱ درصد محصولات عرضه شده در هفته قبل توسط کارگزاران خریداری شدند، همچنین از ۷۵ گرید عرضه شده ۳۸ گرید با رقابت قیمتی مورد معامله قرار گرفتند.

حجم تقاضا در هفته گذشته روندی افزایشی داشت، اما عرضه و حجم معاملات اندکی با افت روبه رو شد. به گفته کارشناسان بازار کاهش حجم اندک معاملات با توجه به کاهش عرضه پلی پروپیلن های نساجی و همچنین پلی اتیلن سبک خطی  رخ داده است.

پی وی سی در صدر بیشترین عرضه

در همین حال بیشترین حجم عرضه متعلق به پی وی سی ها با ۱۷ درصد سهم بازاربود. پلی اتیلن سبک خطی هم ۱۴ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داد.

کاهش عرضه ها

از سوی دیگر بیشترین کاهش عرضه نیز متعلق به پلی اتیلن های سنگین تزریقی با ۷هزارتن است، این گروه در هفته ای که گذشته عرضه ای نداشت. همچنین پلی اتیلن سنگین اکستروژه هم یک هزار و ۹۷۸ تن کاهش داشت.

این در حالی است که جذابترین محصولات پلیمری در هفته ای که گذشت، پلی پروپیلن های شیمیایی و فیلم بودند. همچنین پلی پروپیلن های نساجی به دلیل کمبود عرضه آنها و رشد قیمت جهانی این محصولات در گروه جذابترین محصولات قرار رگرفتند.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است