خانه تکنولوژي توسعه فیلم‌های پلیمری با خاصیت ضد جعل برای اسناد و کارت‌های شناسایی

توسعه فیلم‌های پلیمری با خاصیت ضد جعل برای اسناد و کارت‌های شناسایی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Polymer film

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Covestro موفق به توسعه فیلم‌های پلیمری با خاصیت ضد جعل برای بهبود حفاظت اسناد و کارت‌های شناسایی شده است که در نمایشگاه و کنفرانس SDW 2017 رونمایی گردید.

شرکت Covestro به عنوان تامین کننده پیشرو فیلم های گرمانرم برای اسنادی با ارزش بالا، باعث شده است با توجه به نیاز بازار نوآوری هایی را در تولید محصولات خود به کار گیرد. برای رفع بسیاری از خواسته‌های مختلف تولید کنندگان کارت، Covestro طیف وسیعی از فیلم‌های پلی کربناتی تحت نام تجاری Makrofol ® و Bayfol ® و فیلم‌های پلی یورتان گرمانرم با نام Platilon® توسعه داده است.

فیلم‌های پلیمری ضد جعل

فیلم های پلی یورتان چند لایه و ترکیب آن ها با فیلم های پلی کربناتی برای کاربردهایی با استحکام مکانیکی و دوام لازم طراحی شده اند. از کاربردهای این فیلم می توان به گذرنامه های نازک شده اشاره کرد که شامل فیلم کامپوزیتی Platilon® ID می‌باشد که روی صفحه اطلاعات داخلی لایه گذاری شده است. فرآیند تولید بسیار کارآمد است و گذرنامه ها تا مدت های زیادی ماندگار خواهند بود.

فیلم‌های TPU در دمایی مشابه یا بالاتر از دمای ذوب محصولات پلی کربناتی Makrofol® ID  نرم می‌شوند، اما این لایه ها نمی توانند تحت هیچ شرایط دمایی، از یکدیگر جدا شوند. در نتیجه، این فیلم‌ها نمی توانند برای ساخت کارت شناسایی جدید مورد استفاده قرار بگیرند و حفاظت ضد جعل عالی را ارائه ‌دهند.

ضخامت لایه ها در فیلم های کامپوزیتی نازک‌تر از انواع مشابه خود است و باعث آزادی بیشتر در طراحی می‌گردد. این یکپارچه سازی ویژگی‌های امنیتی را ساده می کند و موجب صرفه جویی در هزینه می شود.

منبع: .covestro

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است