خانه خبر رنگدانه سیرجان با حجم صادراتی 17میلیون دلار موفق‌ترین صادرکننده‌ی محصولات نانویی سال 1394

رنگدانه سیرجان با حجم صادراتی 17میلیون دلار موفق‌ترین صادرکننده‌ی محصولات نانویی سال 1394

توسط مدیر سایت
0 نظرات
رنگ

شرکت رنگدانه سیرجان با حجم صادراتی به ارزش حدودی 17میلیون دلار موفق‌ترین شرکت صادرکننده‌ی محصولات نانویی در سال 1394 است. مستربچ های نانویی، گرانول‌های نانویی و نانوکامپاندها در زمره‌ی محصولات نانویی صادراتی شرکت رنگدانه سیرجان در سال 1394 قرار دارند.

این شرکت تولیدکننده‌ی انواع مستربچ و افزودنی‌های پلیمری، نانوکامپاندهای صنعتی و بهداشتی است که ظرفیت تولید سالانه‌ی آن به 180000 تن می‌رسد. این شرکت در سال 1394 با صادرات 17 میلیون دلار از محصولاتش، بالاترین میزان صادرات محصولات نانویی را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است. کشورهای تاجیکستان، ترکمنستان،افغانستان و ازبکستان کشورهای هدف صادرات این شرکت بوده‌اند.
یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع بسته‌بندی، صنایع نساجی و تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، گرانول‌های پلیمری است. شرکت رنگدانه سیرجان با اعمال فناوری نانو به فرایند تولید این محصولات، خواص منحصربه‌فرد را به آن‌ها اضافه کرده است. گرانول نانوکامپوزیتی از محصولات نانویی صادراتی شرکت رنگدانه سیرجان است. این گرانول‌ها دارای خواص آنتی باکتریال هستند. استفاده از این محصولات در تولید منسوجات، از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کند. در ساختار این گرانول‌ها از نانوذرات اکسید روی استفاده شده است.
اکسید روی به دلیل خواص بازدارندگی بر روی انواع مختلف باکتری‌ها و قارچ‌هاست. ذرات ریزتر اکسید روی رفتار بازدارندگی بیشتری را از خود نشان می‌دهند. این رفتار به مساحت سطحی و غلظت اکسید روی بستگی دارد. غلظت بالا و سطح ویژه‌ی بالا رفتار ضدمیکروبی بیشتری را ایجاد می‌کند.
درباره شرکت رنگ دانه سیرجان 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است