خانه اقتصادیگزارش و تحلیل قیمت پی وی سی در بازار آسیا به بالاترین سطح ظرف 5 ماه گذشته رسید

قیمت پی وی سی در بازار آسیا به بالاترین سطح ظرف 5 ماه گذشته رسید

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PVC

شاخص قیمت پی وی سی (PVC) بر مبنای CFR چین با افزایش 10 دلاری نسبت به هفته پیش از آن، به بالاترین سطح ظرف پنج ماه گذشته یعنی 945 دلار برای هر تن رسید. منابع بازار معتقدند که ایجاد اختلال در عرضه در نتیجه طوفان هاروی که تعطیلی تعدادی از واحدهای پی وی سی را در پی داشته، به این وضعیت دامن زده است.

بر اساس داده های منتشر شده توسط موسسه S&P Global Platts، بالاترین سطح قیمت ها به 22 ماه مارس امسال یعنی 950 دلار به ازای هر تن بر می گردد.

قیمت آتی پی وی سی

منابع بازار می گویند: در ارتباط با مذاکرات ماهیانه پی وی سی در آسیا (monthly PVC negotiations)، انتظار می رود تولیدکنندگان آسیایی این محصول برای قراردادهای ماه اکتبر قیمت هایی بالاتر از 1000 دلار در هر تن پیشنهاد کنند.

عرضه کنندگان پی وی سی، محصولات خود برای ماه سپتامبر را 940 دلار در هر تن (بر مبنای CFR چین) قیمت گذاری کردند که 50 دلار بالاتر از قیمت های پیشنهادی برای ماه اوت بود. فعالان بازار پی وی سی آسیا همچنین قرار است پیشنهادات جدید خود برای ماه اکتبر را در هفته سوم ماه سپتامبر اعلام کنند.

در هفته منتهی به جمعه 10 شهریور ماه، به دنبال تعطیلی تعدادی مجتمع تولید پی وی سی در ایالات متحده، فعالان بازار جهانی اسپات این محصول با توجه به پیش بینی کمبود عرضه احتمالی، برای اعلام قیمت های جدید منتظر ماندند.

منبع: نیپنا

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است