خانه اقتصادیگزارش و تحلیل مرور معاملات گروه پلیمری بورس کالا: 14 شهریور

مرور معاملات گروه پلیمری بورس کالا: 14 شهریور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: عرضه محصولات ۴۰ هزار و ۳۴۳ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۷۹ هزار و ۹۶۹ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی، پلی اتیلن سنگین اکستروژن، پلی استایرن معمولی و مقاوم، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ و برخی از گریدهای پی وی سی و پلی اتیلن های ترفتالات بطری با رقابت از سوی کارگزاران خریداری شدند.

محصولات پتروشیمی
شرح معاملات پلیمری ها

در گروه پلی پروپیلن ها، پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL پتروشیمی رجال با ۲۱۰ تن عرضه ۲۷۰۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۹۰۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹۱ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L این مجتمع هم با ۱۸۹ تن عرضه ۲۳۳۱ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۴ هزارو ۲۹۱ تومان خریداری کردند.

پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ پتروشیمی جم با ۲۰۲۴ تن عرضه ۳۹۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۷۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۲۴ تومان رقم خورد.

در گروه پلی استایرن ها، پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ پتروشیمی تبریز با ۹۰۰ تن عرضه ۱۳۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۵ هزار و ۱۹۸ تومان و تقاضای آن ۵ هزار و ۲۶۷ تومان بود.

در گروه بطری ها، پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۱ پتروشیمی تندگویان با ۲۳۱۰ تن عرضه ۵۱۴۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۹۶۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۱۴۶ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱ این مجتمع هم با ۲۰۱۳ تن عرضه، ۴۲۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۸۰ تومان بود، خریداران این کالا را با میانگین نرخ ۳ هزار و ۹۳۵ تومان معامله کردند.

در گروه پی وی سی ها، پلی وینیل کلراید S۶۵پتروشیمی اروند با ۲۰۰ تن عرضه ۸۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۲۹۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۳۴۹ تومان رقم خورد.

در هیمن حال پلی وینیل کلراید E۶۸۳۴ پتروشیمی اروند، پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ و پلی استایرن انبساطی ۴۰۰پتروشیمی تبریز و پلی اتیلن سبک فیلم ۲۴۲۰ پتروشیمی کردستان وارد سیستم مچینگ شدند.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است