خانه اقتصادی برنامه ریزی هند برای ظرفیت افزایش تولید محصولات پتروشیمی

برنامه ریزی هند برای ظرفیت افزایش تولید محصولات پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
India Petrochemical Plant

مرجع پلیمر در بازار ایران:  شرکت نفت هند (IOC) به عنوان بزرگترین شرکت دولتی این کشور برنامه دارد تا با هدف تامین تقاضای فزاینده برای محصولات پتروشیمی، به ویژه پلاستیک ها و پلیمرها، 32 هزار کرور روپیه برای افزایش ظرفیت خود تا سال مالی 2021 میلادی سرمایه گذاری کند.

برنامه ریزی 7 ساله در محصولات پتروشیمی

سانجیوسینگ، رئیس شرکت دولتی نفت هند، عنوان کرد: سرمایه گذاری یادشده بخشی از برنامه تخصیص اعتبار یک تریلیون و 800 میلیارد روپیه ای این شرکت ظرف پنج تا هفت سال آینده به شمار می رود.

شاخه پترشیمی یک چهارم از سود شرکت نفت هند به عنوان سودآورترین شرکت بخش دولتی این کشور را به خود اختصاص می دهد. رقم سود شرکت نفت هند در بخش پتروشیمی در سال مالی 2017 به بالاترین سطح یعنی 19 هزار و 106 کرور روپیه رسید.

این شرکت در حال حاضر تعدادی پروژه پتروشیمی به ارزش 20 هزار و 800 کرور روپیه را اجرایی کرده است و در آستانه راه اندازی یک مجتمع تولید پلی پروپیلن به ارزش سه هزار و 150 کرور روپیه در پالایشگاه خود با ظرفیت 15 میلیون تن در بندر پارادیب ایالت اودیشای هند قرار دارد.

رئیس شرکت نفت هند در جمع سهامداران اظهار داشت: با توجه به پیش بینی رشد تقاضا برای محصولات پتروشیمی به ویژه پلاستیک ها و پلیمرها، به دنبال افزایش ظرفیت هستیم و ظرف پنج سال آینده 32 هزار کرور روپیه با همین هدف هزینه می شود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است