خانه اقتصادیگزارش و تحلیل پوشش نیاز رو به رشد صنایع خودروسازی چین در بخش کامپاند پلاستیک

پوشش نیاز رو به رشد صنایع خودروسازی چین در بخش کامپاند پلاستیک

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلیمر

مرجع پلیمر در بازار ایران: به دنبال رشد تقاضا از سوی صنایع خودرو سازی چین شرکت آساهی کاسی ژاپن ظرفیت تولید کامپاند پلاستیک چین را افزایش می دهد.

شرکت صنایع شیمیایی آساهی کاسی ژاپن در تاریخ 23 آگوست از برنامه خود برای افزایش ظرفیت تولید کامپاندهای پلاستیک (plastic compounds) در چین خبر داد. آساهی کاسی مستقر در توکیو و از شناخته شده ترین شرکت های تولیدکننده محصولات شیمیایی ویژه است.
پلیمر
برنامه کاری آساهی کاسی

این شرکت در نظر دارد تا مجتمع جدید را با هدف تولید کامپاندهای Thermylene PP، Leona PA66 و دیگر های کامپاندهای پلاستیک در در شهر چانگشو استان جیانگسو چین احداث کند.

بر اساس این گزارش مجتمع یادشده با ظرفیت 28 هزار تن در سال قرار است از اوایل سال 2020 میلادی شروع به کار کند.

طرح توسعه ای اخیر با هدف تامین رشد فزاینده تقاضا از سوی صنعت اتوموبیل سازی این کشور برای کامپاندهای پلاستیکی اجرایی می شود. تقاضای صنعت خودروسازی چین برای این محصولات در سال 2016 به بالاترین رکورد خود دست یافت و انتظار می رود این روند صعودی در آینده نیز ادامه یابد.

شرکت آساهی کاسی در راستای برنامه راهبردی میان مدت خود تحت عنوان “Cs for Tomorrow 2018” به دنبال گسترش جهانی شاخه تولید پلاستیک های مهندسی، به ویژه محصولات دارای کاربرد در صنایع خودروسازی، است.

این شرکت در حال حاضر تاسیسات تولید و فروش کامپاندهای پلاستیک متعددی را در ژاپن و دیگر کشورها شامل چین، تایلند، سنگاپور، ایالات متحده، مکزیک و آلمان در اختیار دارد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است