خانه تکنولوژي توسعه عوامل سخت کننده جدید مخصوص پوشش‌های صنعتی

توسعه عوامل سخت کننده جدید مخصوص پوشش‌های صنعتی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Advance Coating Materials

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت  Huntsman Advanced Materials موفق به دستیابی عوامل سخت کننده (هاردنر) در دمای پایین برای کاربردهای پوششی صنعتی سنگین در بخش‌های نفت و گاز، دریایی، حمل و نقل و تعمیر و نگهداری صنعتی شده است.

هاردنرهای Ara® Cool در پاسخ به چالش های اصلی مواجهه صنعت پوشش، از جمله نیاز به خشک شدن سریع‌تر در دمای پایین و کاهش میزان VOC در محصولات طراحی شده است. این محصولات با بهبود سرعت خشک شدن بین 0 تا 10 درجه سانتیگراد همراه با ظاهر سطح و خواص چسبندگی عالی برای انواع مختلفی از کاربردها نظیر پوشش ضد خوردگی و محافظ و همچنین رنگ‌های تزئینی مناسب هستند.

با استفاده از اين هاردنرها سرعت توليد افزايش مي‌يابد و مي‌توان پوشش را در فصلهای سرد سال نيز اعمال نمود. طول عمر اختلاط بالا باعث كاربري آسان و صرفه جويي در زمان مي‌شود. علاوه بر این مقادیر VOC با قوانین REACH مطابقت دارد.

این محصولات شامل:

Ara® Cool 3077: یک هادرنر چند منظوره در دمای پایین با VOC صفر بوده و جايگزين مناسبي براي بنزيل الكل و محلول هاي حاوي SVHC مي‌باشد. این محصول واکنش پذیری عالی در دماهای حتی کمتر از 5 درجه سلسیوس را ارائه می‌دهد و می‌تواند به عنوان شتاب دهنده در هاردنرهای کند سخت شونده مورد استفاده قرار بگیرد.

Ara® Cool 1047 W 80: يك هاردنر سخت شونده در دماي پايين با مقاومت سطح مي‌باشد. اين هاردنر داراي جامد بالايي بوده و بر پايه Mannich مي‌باشد و محافظت خوردگی عالی برای بسترهای بحرانی ارائه می‌دهد و همچنین پوشش ظاهری و چسبندگی بسیار عالی را حتی در شرایط مرطوب یا سرد فراهم می‌کند.

Ara® Cool 1034 XW 90: يك هاردنر سخت شونده در دماي پايين و داراي pot life طولاني مي‌باشد. اين هاردنر بر پايه Mannich‌ بوده و داراي جامد بسيار بالايي بوده و دارای واکنش پذیری درجه حرارت پایین و مناسب برای کاربردهای رنگ‌های محافظتی و تزئینی می‌باشد.

منبع: adhesivesmag

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است