خانه تکنولوژي افزایش استحکام و سفتی پلاستیک‌‌ها توسط افزودنی تالک جدید

افزایش استحکام و سفتی پلاستیک‌‌ها توسط افزودنی تالک جدید

توسط مدیر سایت
0 نظرات
plastic

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت  Imerys ،پیشرو جهانی در زمینه تولید تالک، موفق به تولید تالک‌های جدیدی با نام‌های تجاری HAR 3G 77L و HAR 3G 84L talc شده است. این محصولات جدید افزودنی‌های معدنی با عملکرد بالا هستند که باعث بهبود استحکام و سفتی پلی الفین و آمیزه‌های پلاستیکی مهندسی می‌شوند.

ویژگی های تالک HAR 3G

تالک HAR 3G در مقایسه با محصولات قبلی می‌تواند سختی را تا 25% افزایش دهد و همچنین باعث بهبود دمای عملکردی و پایداری ابعادی می‌شود. برای کاربردهای بسته‌بندی نظیر مواد غذایی و مواد شیمیایی و آلوده تالک‌های HAR عملکرد سدگری منحصربفردی را ارائه می‌دهد.

به دلیل افزایش قابل توجه در سختی، این محصولات جدید باعث به حداقل رساندن مواد معدنی در طراحی ضخامت دیواره های موجود شده و در نتیجه منجر به کاهش وزن و هزینه می‌گردد.

این محصولات در چندین کنفرانس از جمله SPE International Polyolefins Conference (هوستون)، Plastics Modification Conference (آتلانتا) و upcoming Thin Wall Packaging (شیکاگو) ارائه گردید.

منبع: compoundingworld

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است