خانه اقتصادیگزارش و تحلیل مرور بر معاملات روز گذشته پلیمرها در تالار بورس کالا

مرور بر معاملات روز گذشته پلیمرها در تالار بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: عرضه محصولات پتروشیمی ( پلیمرها ) ۱۱ هزار و ۲۶۷ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۳۶ هزار و ۴۶۹ تن بود.

محصولات پتروشیمی

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی در صدر رقابت پلیمرها

به این ترتیب در گروه پلی پروپیلن های نساجی، پلی پروپیلن نساجیHP۵۱۰L جم با ۱۴۵۲ تن عرضه، ۳۱۶۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۷۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال هم با ۱۰۵ تن عرضه ۳۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۵۵ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Gپتروشیمی مارون با ۵۰۶ تن عرضه ۱۱۸۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۶۹ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی C۳۰Sاین مجتمع هم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۲۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۱۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۸۸ تومان رقم خورد.

همچنین در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰L جم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۱۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۸ تومان و میانگین نرخ خرد آن هم ۴ هزار و ۳۷۱ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C پتروشیمی مارون با ۴۴۰ تن عرضه ۱۳۰۲۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۶۱ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی EP۵۴۸R جم هم با ۵۹۴ تن عرضه ۷۹۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۲۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۴۵ تومان رقم خورد.

درهمین حال در گروه پلیمری ها، پلی اتیلن سنگین بادیBL۳ و پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است