خانه اقتصادیگزارش و تحلیل روند افزایشی تقاضای جهانی برای محصولات پتروشیمی تا سال 2020

روند افزایشی تقاضای جهانی برای محصولات پتروشیمی تا سال 2020

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical industries

مرجع پلیمر در بازار ایران: بر اساس تازه ترین گزارش موسسه کن ریسرچ،آسیا تا سال2020 به عنوان مهمترین بازار مصرف کننده نهایی پیشرو افزایش تقاضای جهانی برای محصولات پتروشیمی خواهد بود.

بر اساس تازه ترین گزارش موسسه کن ریسرچ (Ken Research)، آسیا به دلیل برخورداری از بخش تولید قدرتمند در چین و جنوب شرق این قاره، در سال 2016 میلادی همچنان بزرگترین منطقه در بازار جهانی پتروشیمی باقی ماند.

اروپا و آمریکا به ترتیب دومین و سومین بازار بزرگ پتروشیمی جهان

بر اساس این گزارش، در مطلب یادشده که تحت عنوان بازار جهانی پتروشیمی 2017 (Petrochemicals Market Global Report 2017)، منتشر شده است اروپا و آمریکا به ترتیب دومین و سومین بازار بزرگ پتروشیمی جهان را به خود اختصاص دادند. این گزارش متمرکز بر بازار جهانی پتروشیمی است و جنبه های مختلف آن نظیر اندازه و شکل بازار را پوشش می دهد.

گزارش موسسه کن ریسرچ می افزاید: انتظار می رود یکی از کلیدی ترین محرک های صنعت پتروشیمی در بازه سال های 2016 تا 2020 میلادی، رشد چشمگیر تقاضا از سوی صنایع بسته بندی باشد و از سوی دیگر به دنبال افزایش تمایل تولیدکنندگان برای به کارگیری بسته بندی های کارآمدتر (enhanced packaging)، صنایع بسته بندی از لحاظ درآمد و نوآوری رشد قابل ملاحظه را تجربه کرده است.

در آغاز سده 21 میلادی خاورمیانه به دلیل برخورداری از خوراک ارزان قیمت به عنوان یک قطب عمده تولید محصولات پتروشیمی مطرح شد. در حال حاضر نیز به دلیل رشد فزاینده تقاضا از سوی بازار چین، مراکز عمده مصرف محصولات پتروشیمی در حال انتقال از اروپا و آمریکا به سوی آسیا است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است