خانه تکنولوژي تبدیل زباله‌های پلاستیکی به مصالح جاده‌سازی در اندونزی

تبدیل زباله‌های پلاستیکی به مصالح جاده‌سازی در اندونزی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
آسفالت پی وی سی

مرجع پلیمر در بازار ایران: راهکار جدید دولت اندونزی برای مقابله با انبوه زباله‌های پلاستیکی تولید شده، استفاده از  این زباله‌ها در تولید آسفالت جاده‌ می باشد.

آسفالت پی وی سی

طبق اعلام وزارت محیط زیست اندونزی مردم این کشور هر دقیقه یک میلیون کیسه پلاستیکی استفاده می‌کنند و به این ترتیب این کشور پس از چین در رتبه دوم رها کردن پلاستیک در دریا قرار دارد.

تعهد دولت در قبال زباله‌های پلاستیکی

زباله‌های پلاستیکی رها شده در کنار جاده‌ها و رودخانه‌ها می‌توانند اثرات مخربی بر محیط زیست داشته باشد. همچنین طبق گفته کارشناسان، حجم زیاد زباله‌ها می‌تواند در عین حال تهدیدی برای صنعت گردشگری اندونزی باشد.

دولت اندونزی متعهد شده تا هر سال یک میلیارد دلار به کاهش ۷۰ درصدی زباله پلاستیکی و دیگر زباله‌های دریایی اختصاص دهد.

علاوه بر راهکارهایی همچون اطلاع‌رسانی عمومی و مطالبه هزینه برای مصرف کیسه‌های پلاستیکی، دولت این کشور قصد دارد به کمک یک راهکار جدید مدیریت زباله‌ها، این زباله‌های پلاستیکی را به مصالح جاده‌سازی تبدیل کند.

به گزارش مونگابی، گفته شده است با این شیوه سطوح جاده‌ها نسبت به جاده‌های متعارف مستحکم‌تر و با استقامت‌تر می‌شود. همچنین کمتر هزینه‌بر هستند و بعلاوه این راهکار، شیوه‌ای برای از بین بردن حجم بالای زباله‌های پلاستیکی است.

منبع: ایسنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است