خانه علمی پژوهشی استفاده پلیمر انتشار دهنده آنتی بیوتیک در درمان عفونت‌های مفصلی

استفاده پلیمر انتشار دهنده آنتی بیوتیک در درمان عفونت‌های مفصلی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Bone NanoComposite Polymer

مرجع پلیمر در بازار ایران: یک تیم تحقیقاتی از بیمارستان عمومی ماساچوست موفق به توسعه یک پلیمر انتشار دهنده آنتی بیوتیک شده است که می‌تواند درمان عفونت مفصل مصنوعی را بسیار ساده کند.

درمان استاندارد برای مفصل عفونی شده نیازمند دو مرحله جراحی می‌باشد. مرحله اول شامل حذف ایمپلنت و بافت‌های آلوده شده مجاور و قرار دادن  سیمان استخوانی غنی شده با آنتی بیوتیک برای حداقل شش هفته و گاهی تا شش ماه است. عمل جراحی دوم شامل ایمپلنت مفصل مصنوعی (پروتز) جدید می‌باشد. اما بیماران هنوز می‌توانند در معرض خطر عفونت مجدد باشند که ممکن است نیاز به همجوشی دائمی یا قطع عضو گردد و میزان مرگ و میر 10 تا 15 درصد می‌باشد. سیمان استخوانی به عنوان عامل نگه دارنده و محکم کننده مفصل‌های مصنوعی استفاده می‌شود.

پلیمر انتشار دهنده آنتی بیوتیک

سیمان استخوانی غنی شده با آنتی بیوتیک دارای چندین محدودیت می‌باشد. توانایی آن برای انتشار دوز آنتی بیوتیکی موثر کوتاه بوده که ممکن است بیش از یک هفته طول بکشد. علاوه بر این، برخی از آنتی بیوتیک‌ها با کیفیت مطلوب نمی‌توانند در یک سیمان استخوانی وارد شوند.

یافته‌ها نشان می دهد که پلی اتیلن می‌تواند به طور ایمن و موثر آنتی بیوتیک را آزاد کند و باعث کاهش ناراحتی و خطر عوارض برای بیماران ‌گردد و تمام عفونت‌های باکتریایی را از بین می‌برد. محققان با اتصال خوشه‌های آنتی‌بیوتیک به پلی‌اتیلن، توانستند تمامیت و یکپارچگی ساختاری این ماده را حفظ کنند. این روش نیازمند یک مرحله جراحی می‌باشد و باعث کاهش هزینه‌ها می‌گردد.

دانلود کامل مقاله:

A fully functional drug-eluting joint implant

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است