خانه تکنولوژي توسعه پلاستیک مقاوم در برابر ضربه توسط Toyota و Mitsui

توسعه پلاستیک مقاوم در برابر ضربه توسط Toyota و Mitsui

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Toyota Boshoku با همکاری Mitsui Chemicals موفق به تجاری سازی پلاستیک مقاوم به ضربه شده‌اند که باعث بهبود کیفیت رزین در برابر ضربه می‌گردد.

پلاستیک مقاوم به ضربه

پلاستیک مقاوم به ضربه که به عنوان اصلاح کننده رزین مورد استفاده قرار می‌گیرد، یک آلیاژ پلیمری می‌باشد که توسط مرکز تحقیق و توسعه تویوتا توسعه یافته است. این آلیاژ پلیمری از پلی آمید 11 (رزین پایه زیستی)، پلی پروپیلن (رزین پایه نفتی)  و سازگار کننده‌ی شرکت Mitsui Chemicals ساخته شده است. با کنترل ساختار فاز  پلی آمید 11 و پلی پروپیلن در سطح نانو، یک ساختار جذب کننده ضربه موثری ایجاد می‌شود که دارای ویژگی‌های مقاومتی در سطح بالا می‌باشد.

این محصول نه تنها برای بخش‌های داخلی خودرو نظیر صندلی و درب‌ها، بلکه می‌تواند برای سایر قطعات خودرو که نیازمند مقاومت ضربه بالایی می‌باشد مورد استفاده قرار گیرد. همچنین استفاده از این فناوری نیز به افزایش امنیت خودرو کمک خواهد کرد.

منبع: bioportfolio

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است