خانه تکنولوژي تقویت کامپوزیت‌های صنعتی با تمرکز بر استفاده از پتانسیل‌ مراکز علمی

تقویت کامپوزیت‌های صنعتی با تمرکز بر استفاده از پتانسیل‌ مراکز علمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
کامپوزیت

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت N12 تکنولوژیز همکاری مشترکی با دانشگاه دایتون آغاز کرده تا با استفاده از پتانسیل‌های این شرکت در حوزه نانولوله‌های کربنی، اقدام به تقویت کامپوزیت‌های صنعتی تولید خود کند.

کامپوزیت
شرکت N12 تکنولوژیز (N12 Technologies) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری‌ نانو است که در بخش تقویت کامپوزیت‌ها تخصص دارد. این شرکت اخیراً همکاری مشترکی با دانشگاه دایتون آغاز کرده است تا ظرفیت تولید محصول خود موسوم به Nanostitch را به حداکثر برساند. در این همکاری قرار است شرکت N12 با استفاده از فناوری تولید نانولوله‌های کربنی دانشگاه دایتون، ظرفیت تولید محصول خود را افزایش دهد.
ارتقاء  سطح دانش در حوزه کامپوزیت‌های صنعتی

این همکاری مشترک می‌تواند به رشد صنعت کامپوزیت‌ها کمک شایانی کند. براین رایس از بخش مهندسی کامپوزیت دانشگاه دایتون می‌گوید: «ما از همکاری نزدیک با شرکت N12 بسیار خوشحالیم. این همکاری به ما کمک می‌کند تا تقاضای رو به رشد در بخش نانولوله‌های کربنی را پاسخ دهیم و همچنین قابلیت‌های تولید خود را صحه‌گذاری کنیم. بازار نانولوله‌های کربنی در حال رشد سریع و انفجاری بوده و ما با یکی از شرکت‌های پیشرو بازار وارد همکاری شده‌ایم.»

شرکت N12 دارای اولین فناوری صنعتی رشد نانولوله‌های کربنی تراز شده به‌صورت عمودی (VACNTs) برای تقویت کامپوزیت‌هاست. این فناوری به طراحان و مهندسان امکان می‌دهد تا بتوانند مقاومت، سختی و استحکام مورد نظر خود را به مواد کامپوزیتی اضافه کرده و در نهایت آنها را سبک‌تر و نازک‌تر نیز کنند.
برد برکسون، مدیرعامل N12، می‌گوید: «ما در حال توسعه فناوری کامپوزیت‌ها هستیم. Nanostitch جایگاه خود را به‌عنوان یک محصول تجاری ارزشمند در بازار باز کرده است و توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ در حوزه خودروسازی، انرژی‌های تجدیدپذیر و هوافضا را به خود جلب کرده است. دانشگاه دایتو یک همکار کلیدی در این حوزه است که به ما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را توسعه دهیم.»
N12 در شهر کمبریج ایالت ماساچوست قرار دارد. مؤسسه تحقیقات دانشگاه دایتون نیز یکی از مراکز تحقیقات دانشگاهیآمریکا است که تحقیقات مختلفی برای حمایت از صنعت در آن انجام می‌شود. این مرکز روی تقویت کامپوزیت‌ها با استفاده از فناوری‌ نانو فعالیت‌های تحقیقاتی دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است