خانه خبر افزایش قابل توجه فروش BASF

افزایش قابل توجه فروش BASF

توسط مدیر سایت
0 نظرات
BASF

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت صنایع شیمیایی باسف آلمان به تازگی اعلام کرد که میزان فروش این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با رشد 12 درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال، به رقم 16 میلیارد و 300 میلیون یورو رسیده است.

پتروشیمی

رشد 3 درصدی فروش BASF

بر اساس این گزارش ، حجم فروش این شرکت در مدت یادشده سه درصد افزایش داشت. این در حالی است که درآمد شرکت باسف در مقایسه با مدت مشابه پارسال با رشد 32 درصدی به 2 میلیارد و 300 میلیون یورو رسید.

این شرکت مستقر در شهر لودویگسهافن آلمان، افزایش قابل توجه فروش را عمدتا ناشی از رشد چشمگیر درآمدها در بخش صنایع شیمیایی، نفت و گاز اعلام کرد.

با این وجود میزان فروش شرکت تا حدودی تحت تاثیر کاهش درآمدها در بخش محصولات دارای عملکرد بالا (performance products)، مواد کاربردی (functional materials & solutions) و تولیدات مورد استفاده در حوزه کشاورزی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: سود خالص شرکت در سه ماهه دوم امسال با افزایش 404 میلیون یورویی به یک میلیارد و 500 میلیون یورو رسید. از طرفی درآمدها به ازای هر سهم در سه ماهه دوم سال 2017 میلادی حدود یک یورو و 63 سنت بود. این در حالیست که رقم یادشده در مدت مشابه سال گذشته یک یورو و 19 سنت گزارش شده بود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است