خانه تکنولوژي توسعه سیستم‌های پوششی تابش پز با ضد کف‌های جدید

توسعه سیستم‌های پوششی تابش پز با ضد کف‌های جدید

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت BYK از سیستم‌های پوششی تابش پز (سیستم‌های سخت شونده با تابش) خود در نمایشگاه ECS 2017 رونمایی کرد.

BYK-1788  و BYK-1799 ضدکف‌های عاری از VOC هستند که برای سیستم‌های پایه حلالی، پر جامد و عاری از حلال و به ويژه براي سیستم‌های UV پز مناسب مي‌باشند.

سیستم‌های پوششی تابش پز

BYK-1799 به طور خاص براي سیستم‌هایUV پز طراحي شده است ولی براي سیستم‌های پرجامد و عاری از حلال بر پايه اپوكسي، پلي یورتان و پلي آسپارتيك اسيد استر نيز مناسب مي‌باشد. این ضد کف حتي در مقادير كم مصرفی داراي خواص كف زدايي عالي بوده و براي سیستم‌های مات يا داراي رنگدانه پيشنهاد مي‌شود. ميزان مصرف آن 0.05 تا 0.5 درصد است. BYK-1799 بايد در مرحله آسياب اضافه شود، اگر در مراحل بعدي اضافه گردد براي اطمينان از اختلاط مناسب و جلوگيري از حفره زدن نياز به نيروي برش بالايي مي‌باشد.

BYK-1788 يك ضد كف پليمري فاقد سيليكون است كه داراي سازگاري خوبي با محدوده گسترده‌اي از مواد مي باشد و به طور خاص براي سیستم‌های پوششی شفاف پيشنهاد مي‌گردد. اين ضد كف براي سیستم‌های هاي پر جامد و عاری از حلال بر پايه پلي یورتان و پلي استر غير اشباع نيز مناسب مي باشد. همچنین هيچگونه آثار منفي بر روي خواص سطح از جمله براقيت و شفافيت ايجاد نمي‌كند. ميزان مصرف اين ضد كف در فرمولاسيون پوشش 0.3 تا 0.5 درصد مي‌باشد.

منبع: coatings world

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است