خانه علمی پژوهشیمقالات تولید الکتریسیته از فاضلاب توسط الکترود پلیمری

تولید الکتریسیته از فاضلاب توسط الکترود پلیمری

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: پژوهشگران دانشگاه Cornell موفق به ایجاد الکترود پلیمری جدید و مقرون به صرفه برای تصفیه آلاینده‌های فاضلاب شده‌اند.

ابتدا محققان الکترودهای نانو الیاف کربن ایجاد نموده، سپس آن‌ها را با پلیمر رسانا پلی (3و4-اتیلن دی اکسی تیوفن) (PEDOT) پوشش دادند که می‌تواند با الکترودهای پوشش داده شده با کربن موجود در بازار رقابت کند. هنگامی که پوشش PEDOT اعمال می‌شود، یک لایه فعال الکتریکی از باکتری – Geobacter sulfurreducens – به طور طبیعی برای ایجاد الکتریسیته و انتقال الکترون‌ها به الکترود جدید رشد می‌کند.

با توجه به تحقیقات انجام شده، نانو الیاف رسانا سطح مطلوبی را برای این نوع باکتری ایجاد کرده که باعث تجزیه آلاینده‌ها از فاضلاب و تولید الکتریسیته می‌شود.

الکترود نانو الیاف کربن به دلیل تخلخل بالا، مساحت سطح و زیست سازگاری با باکتری مورد استفاده قرار می‌گیرد و با پوشش دهی با PEDOT عملکرد آن بهبود می‌یابد.

دانلود کامل مقاله:

Performance of electro-spun carbon nanofiber electrodes with conductive poly(3,4-ethylenedioxythiophene) coatings in bioelectrochemical systems

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است