خانه اقتصادی بازار رو به رشد ایران برای ماشین آلات صنایع پلاستیک و لاستیک آلمان

بازار رو به رشد ایران برای ماشین آلات صنایع پلاستیک و لاستیک آلمان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
اکسترود

مرجع پلیمر در بازار ایران: اتحادیه ماشین آلات صنعت پلاستیک و لاستیک آلمان در گزارشی اعلام کرد، ایران در حال تبدیل شدن به یک بازار رو به رشد برای ماشین آلات صنایع پلاستیک و لاستیک آلمان است.

در بیانیه ای که اتحادیه ماشین آلات صنعت پلاستیک و لاستیک آلمان (وی دی ام ای) در آستانه نمایشگاه ایران پلاست 2017 (24 تا 27 سپتامبر) منتشر کرده آمده است که صادرات ماشین آلات به ایران بعد از افزایش 193 درصدی در سال 2015 میلادی، در سال گذشته نیز با رشدی بیش از 14 درصدی به 20.3 میلیون یورو (23.6 میلیون دلار) رسیده است.

همچنین در 5 ماهه نخست سال جاری میلادی، صادرات ماشین آلات پلاستیک و لاستیک آلمان به ایران به 21 میلیون یورو (24.4 میلیون دلار) رسیده که نشاند دهنده رشد قابل توجه 476.5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

سهم کشورها در واردات ماشین آلات صنایع پلاستیک و لاستیک

آلمان بعد از چین که با صادرات حدود 150 میلیون یورو (174.5 میلیون دلار) ماشین آلات پلاستیک و لاستیک به ایران در سال 2016 در رتبه اول قرار دارد، دومین تامین کننده بزرگ ماشین آلات ایران است. شرکت های چینی 63.5 درصد از سهم بازار ماشین آلات ایران را در اختیار دارند، در حالی که سهم آلمان از این بازار 8.6 درصد است.

ایتالیا هم با فروش 19.9 میلیون یورو (23.15 میلیون دلار) ماشین آلات به ایران در سال 2016 بعد از آلمان در رتبه سوم قرار دارد و سهمی 8.5 درصدی از این بازار را به خود اختصاص داده است.
کشورهای ترکیه، کره جنوبی، اتریش، تایوان، فرانسه، هند و ژاپن در رتبه های چهارم تا دهم بزرگترین تامین کنندگان ماشین آلات صنعت پلاستیک و لاستیک ایران قرار دارند.

در سال 2016، میزان کل صادرات ماشین آلات صنعت پلاستیک و لاستیک به ایران به 235 میلیون یورو (273.4 میلیون دلار) رسید که نشان دهنده رشد 14.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

منبع: تسنیم

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است