خانه اقتصادیگزارش و تحلیل مروری بر امار معاملات روز گذشته محصولات پلیمری در بورس کالا

مروری بر امار معاملات روز گذشته محصولات پلیمری در بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Petrochemical product

مرجع پلیمر در بازار ایران: حجم معاملات محصولات پلیمری روز سه شنبه 3 مرداد، ۲۸ هزار و ۹۵۵ تن رقم خورد. این در حالی بود که حجم عرضه ها ۳۸ هزار و ۴۰۸ و تقاضای آن هم بالغ بر ۴۵ هزار و ۷۸۸ تن بود.

پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری در کانون توجه

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، برخی از گریدهای پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری، پلی استایرن ها و برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک فیلم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

plastic water bottles

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۸۲۱ پتروشیمی تندگویان با ۱۰۱۲ تن عرضه ۳۸۰۶ تن تقاضا داشت و به میزان حجم عرضه مورد معامله قرار گرفت؛ قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۵۳ تومان بود و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۸۶۷ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن ترفتالات بطری BG۷۸۱این مجتمع هم با ۵۰۶ تن عرضه ۱۹۵۸ تن تقاضا داشت و کل آن معامله شد؛ این کالا نیز با میانگین قیمت ۳ هزار و ۷۶۵ تومان خریداری شد.

به گفته کارشناسان بازار پتروشیمی، قرار داشتن در فصل مصرف پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری یکی از دلایل ثبت رقابت برای این کالاها است.

در گروه پلی استایرن ها، پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز با ۶۰۰ تن عرضه ۹۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۱۲۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۰۵ تومان بود.

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵پتروشیمی بندرامام هم با حجم ۱۰۰۰ تن ۲۶۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۱۲ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰۰این مجتمع هم با ۱۰۰۰ تن عرضه ۱۹۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۱۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۴۷ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن سنگین فیلم HF۵۱۱۰ پتروشیمی آریاساسول، پلی اتیلن سنگین دورانی ۳۸۴۰UA پتروشیمی تبریز، پلی پروپیلن شیمیایی C۳۰G پتروشیمی مارون، پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پتروشیمی جم و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی امیرکبیر وارد سیستم مچینگ شدند.

منبع: پایگاه خبری بورس کالا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است