خانه علمی پژوهشیپروژه های علمی پژوهشی ربات تلگرام مرجع پلیمر در بازار ایران

ربات تلگرام مرجع پلیمر در بازار ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
تلگرام

به گزارش تیم فنی مرجع پلیمر در بازار ایران (polympart.com): دنیای ارتباطات امروزی با ظهور شبکه‌های اجتماعی مجازی و شبکه های موبایلی همچون تلگرام، بیش از پیش گسترده شده است. اما یکی از مسائلی که باعث شد تا این پیام رسان موبایلی همچنان جذابیت خود را حفظ کند، ظهور نسل ربات‌ها در تلگرام بود. طی چند ماهه اخیر ربات‌های زیادی در تلگرام ساخته شده و کاربردهای مختلفی از جمله بررسی بازار، آخرین اخبار، قیمت لحظه ای طلا، سکه و ارز، آخرین خبرها از بورس‌ و ده‌ها قابلیت مفید دیگر توسط آن ها پوشش داده می شود. پلیم پارت نيز با هدف بهره برداری از اين ابزار در جهت سهولت دسترسی به محتوی توليد/جمع آوری شده، ربات اختصاصی خود را توليد و به این شبکه افزوده است. ربات مرجع پلیمر در بازار ایران ، با لینک ثابت https://telegram.me/polympart_bot برای تمامی کاربران شبکه اجتماعی تلگرام، قابل دسترسی است. (لطفا با گوشی های هوشمند  که نرم افزار تلگرام نصب شده دارند یا سیستم هایی که روی آن ها نسخه دسکتاپ تلگرام نصب شده است یا مرورگر های که از نسخه وب استفاده می کنند  روی لینک بالا کلیک کنید، دقت کنید نسخه تلگرام شما آپدیت باشد) با کلیک بر لینک این ربات، پنجره‌ای جداگانه و خصوصی باز می‌شود و کاربران می‌توانند به صورت 24 ساعته و به وسیله گزینه‌های از پیش تعیین شده، از امکانات آن بهره‌مند شوند. این ربات قابلیت‌هایی همچون اعلام آخرین اخبار پلیمری، قیمت مواد اولیه، ، آمار عرضه، مقالات علمی پژوهشی ، اخبار نمایشگاه، و تحلیل و روند بازار پلیمر را دارد.

چنانچه خواهان عضویت  ربات در گروه خود هستید به پروفایل ربات رفته و add to Group  را بزنید یا کد زیر را در گروه خود وارد نمایید .

/start@polympart_bot

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است