خانه تکنولوژي توسعه مستربچ‌های جدید در صنعت بسته‌بندی

توسعه مستربچ‌های جدید در صنعت بسته‌بندی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
plastic

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Clariant، تولید کننده مواد شیمیایی خاص در جهان، فرمولاسیون بهبود یافته‌ای از مستربچ‌های گسترده CESA را ارائه داده که می‌توانند خواص مهم موادی را به پلیمرهای تراکمی بازیافت شده نظیر  PET، PLA و پلی کربنات بازگردانند. این بدان معنی است که حتی درصد بالایی از مواد بازیافتی را می‌توان با رزین خالص ترکیب کرد، بدون اینکه کاهش قابل توجهی در خواص فیزیکی مورد نیاز در تماس با مواد غذایی و دیگر کاربردهای بسته بندی با کارایی بالا رخ دهد.

ویژگی مستربچ‌های جدید

این مستربچ‌های جدید راه حلی ساده و کم هزینه برای افزایش وزن مولکولی را ارائه می‌دهند و همچنین خواص فیزیکی، استحکام مذاب و فرآیند پذیری موادی نظیر PET و PLA را باز می‌گردانند زیرا زنجیره‌های پلیمری این مواد در طی پردازش و بازیافت دچار تغییرات منفی می‌گردد. هنگامی که این مستربچ‌ها به مواد بازیافتی در طی پردازش اضافه می‌شوند، موجب اتصال مجدد زنجیره‌های شکسته پلیمری به یکدیگر شده و باعث افزایش طول زنجیر می‌گردند. طول بلند زنجیرهای PET و PLA به خصوص در فرآیند اکستروژن ضروری می‌باشد، زیرا باعث ارائه استحکام کششی و در نتیجه عملکرد خوب در مواد بسته‌بندی می‌گردد.

مستربچ‌های CESA در فرمولاسیون‌های استاندارد و سفارشی موجود هستند و می‌توانند برای کنترل یا افزایش طیف وسیعی از پارامترهای مواد نظیر شاخص جریان ذوب (MFI)، ویسکوزیته ذاتی، پایداری هیدرولیتی، خواص مکانیکی و وضوح استفاده شوند.

منبع: plasticstoday

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است