خانه خبر ایران به جایگاه سوم تولید علم مهندسی شیمی در جهان دست یافت

ایران به جایگاه سوم تولید علم مهندسی شیمی در جهان دست یافت

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به نقل از دپارتمان علمی مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت):  براساس اطلاعات پایگاه استنادی (ISI) جمهوری اسلامی ایران توانست در زمینه تولید علم رشته مهندسی شیمی در سال 2014 جایگاه سوم جهان را کسب کند.1853964

از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گزارش های اطلاعات پایگاه استنادی (ISI) نشان می دهد که ایران در تولید علم رشته مهندسی شیمی در سال 2001 جایگاه 31 دنیا را در اختیار داشت که این موقعیت، 9 سال بعد و در سال 2010 به جایگاه 11 رسید.

اکنون بعد از گذشت 13 سال، کشورمان موفق شد جایگاه خود را در زمینه تولید علم مهندسی شیمی 28 پله ارتقا داده و در سال 2014 در جایگاه سوم دنیا تکیه بزند.

ISI یا موسسه اطلاعات علمی (Institute for Scientific Information) یکی از موسسات معتبر در عرصه جهانی به شمار می آید و به دلیل دارا بودن استانداردهای بالای علمی و ارزیابی درحال حاضر در جایگاه نخست جهانی قرار گرفته است.

کارکرد اصلی این پایگاه جامع، گردآوری آمار و اطلاعات درباره پیشرفت علوم مبتنی بر شمارش انتشار مقالات مجلات از پایگاه علمی تامسون است که شامل حجم مقالات چاپ شده آن در ۱۰ سال اخیر به ۱۰ میلیون مقاله از ۲۲ رشته خاص می رسد و دوره روزآمد شدن آن هر دو ماه یکبار است.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است