خانه خبر تولید پلی اتیلن روسیه افزایش می یابد

تولید پلی اتیلن روسیه افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران: یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی روسیه ظرفیت تولید گریدهای پلی اتیلن این کشور را افزایش می دهد.

مرات فاتیکف رئیس شاخه توسعه پلیمرهای شرکت پتروشیمی Nizhnekamskneftekhim روسیه، موسوم به ان. کی .ان. کی (NKNK)، عنوان کرد: با هدف حضور بیشتر در بازار و افزایش تولید محصولات مختلف پلیمری در نظر داریم تا ظرفیت تولید پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) خود را افزایش دهیم.

فاتیکف افزود: شرکت ان کی ان کی به عنوان بخشی از راهبرد تولید پلی اتیلن خود، در حال توسعه گریدهای جدید پلی پروپیلن، پلی اتیلن و پلی اتیلن سبک خطی با هدف تنوع در تولید محصولات است.

جایگزین سازی گریدهای وارداتی پروپیلن کوپلیمرها

بر اساس این گزارش ، رئیس شاخه توسعه پلیمرهای این شرکت درباره برنامه های توسعه ای این شرکت روسی اظهار کرد: در راستای این هدف قراردادهای مستقیمی با تولیدکنندگان فیلم های استرچ به امضاء می رسد. دیگر هدف شرکت ان کی ان کی جایگزین سازی گریدهای وارداتی پروپیلن کوپلیمرها است.

فاتیکف افزود: سهم ترکیبی شرکت در کل حجم پلی پروپیلن تولیدی، از رقم 58 درصد در سال 2014 به 86 درصد در سال 2016 میلادی رسیده است. ما همچنین به دنبال تولید بلاک کوپلیمر بایمودال هستیم.

بر پایه این گزارش ، این شرکت مستقر در جمهوری تاتارستان روسیه در حال حاضر به دنبال توسعه گریدهای پلی اتیلن تولیدی خود است و از جمله محصولات مورد نظر شرکت ان کی ان کی می توان به گریدهای مناسب برای قالب گیری چرخشی (rotational moulding)، قالب گیری دمشی (blow moulding) و فیلم های چندلایه اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: ان کی ان کی یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی روسیه و بزرگترین شرکت تخصصی (specialized company) در اروپا به شمار می رود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است