خانه اقتصادی کویت 8 میلیارد دلار در طرح های پتروشیمی کشورهای مختلف سرمایه گذاری می کند.

کویت 8 میلیارد دلار در طرح های پتروشیمی کشورهای مختلف سرمایه گذاری می کند.

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی جم
 مرجع پلیمر در بازار ایران: روزنامه عربی زبان دیلی الانباء کویت از برنامه این کشور برای سرمایه گذاری هشت میلیارد دلاری در پروژه های پتروشیمی بحرین و چند کشور دیگر خبر داد.

بر اساس این گزارش ، الانباء همچنین به نقل از محمد الفرهود مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی کویت (PIC) نوشت: این پروژه ها شامل احداث تعدادی مجتمع پتروشیمی جدید و توسعه برخی از طرح های مشترک (JV) شرکت صنایع پتروشیمی کویت (از زیرمجموعه های شرکت دولتی نفت کویت) در کشورهای دیگر است.

پتروشیمی جم
طرح های پتروشیمی در دستور کار

الفرهود عنوان کرد: یکی از این پروژه ها احداث یک مجتمع تولید پاراکسیلن در بحرین با ظرفیت تولید هزار و 400 تن در سال است. مالکیت این طرح به طور مشترک متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی کویت و هیئت ملی نفت و گاز بحرین (National Oil and Gas Authority) است.

وی ادامه داد: دیگر پروژه شامل ساخت یک مجتمع تولید اتیلن گلایکلول در ایالات متحده با ظرفیتی معادل 750 هزار تن در سال است. الفرهود افزود: در ماه اکتبر سال گذشته میلادی قراردادی با گروه مهندسی جیکوبز (Jacobs Engineering Group) برای راه اندازی این پرژه به امضاء رسید و انتظار می رود که طرح یادشده تا سال 2019 تکمیل شود.

شرکت صنایع پتروشیمی کویت همچنین قصد دارد یک مجتمع تولید پروپیلن و پلی پروپیلن با ظرفیت تولید سالانه 550 هزار تن را در کانادا در قالب طرحی مشترک با یک شرکت کانادایی احداث کند.

از طرفی قرار است یک مجتمع تولید پلی پروپیلن دیگر نیز در کره جنوبی با ظرفیت تولید 400 هزار تن در سال به بهره برداری برسد. الفرهود خاطرنشان کرد: این پروژه هم اکنون در دست بررسی قرار دارد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است