خانه خبر نوسازی صنعت پتروشیمی اندونزی توسط یک شرکت آمریکایی

نوسازی صنعت پتروشیمی اندونزی توسط یک شرکت آمریکایی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت چاندرا عصری اندونزی اعلام کرد که قراردادی را با شرکت آمریکایی CB&I برای نوسازی کوره های واحد کراکر امضا کرده است. انتظار می رود عملیات نوسازی و ارتقاء از سه ماهه سوم سال 2018 میلادی آغاز و تا سه ماهه اول سال 2020 به پایان برسد.

بر پایه این گزارش ، به دنبال نوسازی کوره ها، ظرفیت تولید بنزین پیرولیز خام (pygas) نیز از 400 هزار تن به 420 هزار تن در سال می رسد. این در حالیست که حجم تولید C4 مخلوط (mixed C4) از 315 هزار تن به 330 هزار تن در سال افزایش می یابد.

ظرفیت تولید اتیلن و پروپیلن اندونزی افزایش می یابد

از سوی دیگر شرکت پتروشیمی چاندرا عصری (CAP) اندونزی برنامه دارد تا ظرفیت تولید اتیلن در تنها واحد کراکر بخار با خوراک نفتای (naphtha-fed) خود واقع در شهرسیلگون استان بانتن اندونزی را تا سه ماهه اول سال 2020 میلادی حدود پنج درصد افزایش دهد.
با تکمیل این طرح توسعه ای ظرفیت تولید اتیلن واحد کراکر یادشده از رقم فعلی 860 هزار تن در سال به 900 هزار تن افزایش می یابد. از طرفی حجم تولید پروپیلن این تاسیسات نیز از 470 هزار تن به 490 هزار تن در سال بالغ می شود.
چاندار عصری بزرگترین شرکت پتروشیمی یکپارچه اندونزی به شمار می رود و تاسیسات متعددی در شهرهای مختلف این کشور دارد.

منبع: نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است