خانه اقتصادیگزارش و تحلیل بررسی بازار جهانی پوشش‌های رسانا شفاف

بررسی بازار جهانی پوشش‌های رسانا شفاف

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: افزایش تقاضا برای پوشش‌های رسانای شفاف در دستگاه‌های هوشمند، همراه با افزایش در مصرف دستگاه‌های هوشمند، بازار جهانی پوشش‌های رسانای شفاف را تقویت نموده است. بازار جهانی برای پوشش رسانا شفاف انتظار می رود که از 5.7 میلیارد دلار در سال 2016 به 7.7 میلیارد دلار در سال 2021 برسد که با رشد 6.2% همراه خواهد بود.

 

در میان تمام کاربردها صغحه نمایش معمول و صفحه نمایش لمسی بیش از 76.2 %  این بازار را در سال 2015 به خود اختصاص داده است. نوسان داشتن قیمت و دسترسی محدود جغرافیایی ایندیوم، باعث نیاز بیشتر مصرف کنندگان برای توسعه پوشش رسانا مبتنی بر غیر ITO و ارزان شده است. پوشش‌ رسانا شفاف مبتنی بر اکسید قلع ایندیوم به دلیل رسانایی و شفافیت بالا، پر استفاده‌ترین این نوع پوشش می‌باشد. در نتیجه بازار این نوع پوشش‌ها برای تولید کاربردهای صفحه نمایش لمسی بسیار مهم هستند.

تقاضا برای پوشش‌های رسانا شفاف

آسیا اقیانوسیه بزرگترین سهم این بازار را در بین نواحی دیگر در سال 2015 به خود اختصاص داده است و به دنبال آن آمریکای شمالی و اروپا قرار دارد. افزایش تقاضا برای پوشش رسانا شفاف در دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های تلفن همراه، تبلت ها، رایانه‌های شخصی و دیگر لوازم الکترونیکی مصرفی از عوامل رشد این بازار بوده است.

منبع: specialchem

 

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است