خانه خبر رونمایی از بسته‌بندی پلاستیک سبز در Interpack 2017

رونمایی از بسته‌بندی پلاستیک سبز در Interpack 2017

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Braskem، بزرگترین تولید کننده رزین‌های گرمانرم در آمریکا، در نمایشگاه Interpack 2017 دوسلدرف آلمان از جدیدترین کاربردهای بسته‌بندی پلاستیک سبز I’m greenTM  شامل بسته‌بندی‌های قهوه و بخش لوازم شخصی رونمایی کرد. همچنین رزین پلی پروپیلنی جدید خود را با نام تجاری Amppleo برای تولید فوم‌هایی با کارایی بالا معرفی نمود و کارهای پژوهشی و پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه فناوری بسته‌بندی هوشمند را نشان می‌دهد.

 

بسته‌بندی پلاستیک سبز

پلی اتیلن سبز I’m greenTM از منابع تجدید پذیر نظیر نیشکر بدست می‌آید و منجر به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در جو از طریق حبس گاز کربنیک در طی روند تولید می‌شود. پلاستیک سبز نتیجه مطالعات تحقیق و توسعه بسیاری بوده است و در حدود 300 میلیون دلار هزینه در بر داشته است. این زیست پلیمر در حال حاضر به اروپا، ایالات متحده، آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی صادر می‌شود و در بیش از 150 برند تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین محصول Amppleo رزین پلی پروپیلنی با استحکام مذاب بالا می‌باشد که به عنوان فوم در کاربردهای متنوع در بسته‌بندی، خودرو و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رزین می تواند درجه حرارت‌هایی تا 130 درجه سانتی گراد را بدون تغییر شکل تحمل کند و قادر به تولید فوم با محدوده‌ی چگالی‌های مختلفی از 30 تا 300 کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد. عایق حرارتی و صوتی بسیار عالی ارائه می‌دهد و 100% قابل بازیافت شدن می‌باشد.

از دیگر نکات برجسته این نمایشگاه پیشرفت  Braskemدر تولید بسته‌بندی‌های هوشمند می‌باشد. این بسته‌بندی‌های هوشمند از طریق تغییر رنگ، کیفیت و حالت برای محدوده‌ی گسترده‌ای از کاربردها از لوازم آرایشی بهداشتی گرفته تا کاربردهای غذایی قابل استفاده خواهند بود.

منبع: packagingmaterials

 

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است