خانه علمی پژوهشی تولید تایرهایی بدون هوا با فناوری چاپ سه بعدی

تولید تایرهایی بدون هوا با فناوری چاپ سه بعدی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Michelin موفق به تولید تایری بدون هوا با فناوری چاپ سه بعدی شده‌اند. این تایر در کنفرانس Movin’On در مونترال رونمایی گردید. این نوع تایرها مجهز به حسگرهایی می‌باشند که اطلاعاتی از وضعیت تایر را به کاربر اطلاع می دهند. تمام این ویژگی‌ها به وسیله یک برنامه‌ای بر روی گوشی همراه قابل دسترسی است.

ویژگی های تایرهایی بدون هوا

این تایر قابل بازیافت بوده و برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی می‌توان از تایرهای ساخته شده از منابع زیستی و مواد زیست تخریب نظیر لاستیک طبیعی، بامبو، کاغذ، قوطی حلبی، چوب، زباله های الکترونیکی و پلاستیکی، یونجه، تراشه تایر، فلزات استفاده شده، پارچه، مقوا، ملاس و پوست پرتقال استفاده نمود.

این فناوری جدید از طبیعت الهام گرفته شده است و با استفاده از ساختاری مانند کندوی زنبور عسل ساخته شده تا مستحکم باشد. همچنین باعث کاهش ضخامت و افزایش بهره‌وری گردیده است.  تایر بدون هوا هرگز منفجر و سوارخ نمی‌شود و راحتی و ایمنی بالایی ارائه می‌دهد.

تایر جدید توانایی تغییر و انطباق با شرایط مختلف جاده، آب و هوا و سبک رانندگی را دارد و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

منبع: designboom

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است