خانه خبر تولید آمیزه‌های PVC پایه زیستی توسط Sylvin

تولید آمیزه‌های PVC پایه زیستی توسط Sylvin

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Sylvin موفق به توسعه سری‌های جدید و نوآورانه آمیزه‌های PVC پایه زیستی انعطاف پذیر شده‌اند که اجزای تشکیل دهنده آن دارای مجوز FDA می‌باشد.

آمیزه‌های PVC پایه زیستی

این آمیزه‌ها از مواد خام تجدید پذیر تشکیل شده است و در فرمولاسیون آن‌ها از نرم‌کننده‌های پایه گیاهی به جای نرم‌کننده‌های پایه نفتی نظیر فتالات استفاده شده است. همچنین این محصولات انعطاف پذیری و سهولت پردازش محصولات وینیلی انعطاف پذیر سنتی را دارا هستند.

با وجود افزایش مقررات سختگیرانه، آمیزه‌ جدید که سازگاری با محیط زیست دارد جایگزین محصولات پایه نفتی شده و دارای تمام مجوزهای FDA می‌باشد و منجر به کاهش انتشار کربن بدون افت کارایی می‌گردد.

آمیزه‌های مورد نظر برای پردازش هم توسط قالب‌گیری تزریقی و هم اکستروژن مناسب می‌باشند و با سختی  Shore A 59-55 موجود هستند. این محصولات می‌تواند در رنگ‌های روشن یا سفارشی خریداری شده و در طیف وسیعی از کاربردها نظیر لوله، اسباب بازی، پردازش مواد غذایی و تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار گیرند.

منبع: plasticsnewseurope

 

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است