خانه اقتصادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت های فعال برای مشارکت با شرکت‌های خارجی دعوت کرد

شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت های فعال برای مشارکت با شرکت‌های خارجی دعوت کرد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
قیمت نفت

مرجع پلیمر در بازار ایران: مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از آمادگی شرکت‌های ترکیه‌ای برای سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های پتروشیمی ایران خبر داد.

حسین علیمراد مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: حضور سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان در صنعت پتروشیمی  ایران تنها مشمول اجرای پروژه‌ های این بخش نمی شود، بلکه شرکت‌های تولیدی هم می توانند در این زمینه جذب سرمایه گذار جدید اقدام کنند و بخشی از سهام خود را به شرکت‌های متقاضی سرمایه گذار داخلی و خارجی ارایه کنند و بتوانند از منابع مالی جدیدی که ازمحل  سرمایه گذاری خارجی حاصل می شود را در مسیر اجرای پروژه های توسعه ای خود استفاده کنند.

قیمت نفت

علیمراد با بیان اینکه هم اکنون شرکت هایی از ترکیه آماده سرمایه گذاری و مشارکت با شرکت های پتروشیمی هستند، افزود: تمایل دارم مدیران را تشویق کنم اگر نیازی دارند شرکت های متمایل به سرمایه گذاری را به آنها معرفی کنم.

مدیرسرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ادامه داد: شاید بتوانیم به بهترین نحو از پتانسیل های خارجی در زمینه همکاری های جدید استفاده کنیم و قراردادهای جدید منعقد کنیم که برای ما امنیت مصرف به همراه داشته باشد.

صادرات چالش شرکت‌های پتروشیمی

وی با اعلام اینکه یکی از چالش‌های موجود شرکت‌های پتروشیمی صادرات است، یادآور شد: دیدگاه من این است، وجود فضای مناسب سرمایه گذاری در کشور مانند کیک بزرگی است، که شرکت های پتروشیمی هر کدام می توانند سهمی از آن داشته باشند.

علیمراد این نکته را یادآوری کرد: چرا ما نباید بتوانیم برای سرمایه گذاری‌های آتی و رفع مشکلات مالی که جلوی تولید را می گیرد از منابع ارزی که وارد کشور می شود، در مسیر توسعه بهره مند شویم.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است