خانه خبر استفاده از پوسته تخم مرغ به عنوان پرکننده برای مستربچ‌ها

استفاده از پوسته تخم مرغ به عنوان پرکننده برای مستربچ‌ها

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Silvergate Plastics، بزرگترین تولید کننده مستربچ‌های رنگی سفارشی، با همکاری شرکت Just Egg Ltd موفق به توسعه پرکننده زیستی تولید شده از پوسته تخم مرغ شده‌اند. در این مشارکت شرکت Silvergate پس از پردازش پوسته‌های تخم مرغ خرد شده و تمیز شده شرکت Just Egg از آن‌ها به عنوان پرکننده دوستدار محیط زیست برای مستبرچ‌ها استفاده نمود.

پوسته تخم مرغ به عنوان پرکننده

پوسته‌های تخم مرغ جایگزین پرکننده‌های سنتی شده و به کاهش پلیمر زمینی مورد استفاده در فرمولاسیون کمک شایان توجهی نموده است. این پر کننده زیستی می‌تواند برای ایجاد هر نوع رنگی از جمله سیاه مورد استفاده قرار بگیرد.

در این شرکت بیش از 60 میلیون پوسته تخم مرغ در هر سال دور انداخته می‌شود که هزینه دفن آن به 50000 پوند می‌رسد. محققان دانشگاه Leicester با ارائه راه حلی جایگزین از پوسته تخم مرغ که جز اصلی تشکیل دهنده آن کربنات کلسیم می‌باشد به عنوان پرکننده زیستی برای پلاستیک‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

نتایج این یافته‌ها در کنفرانس Plastikcity لندن ارائه شد.

منبع: plasticsnewseurope

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است