خانه علمی پژوهشی استفاده از نانوالیاف جاذب صدا در تولید مبلمان

استفاده از نانوالیاف جاذب صدا در تولید مبلمان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Nano kniting

مرجع پلیمر در بازار ایران: یک شرکت استرالیایی در حوزه مبلمان، موفق به تولید و تجاری‌سازی نانوالیافی شده که می‌تواند امواج صوتی را جذب کند. این نانوالیاف می‌تواند منجر به تولید محصولات نوینی شود.

شرکت کیوی فرنیچر (Kiwi furniture) به عنوان بخشی از گروه PLN، یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری‌ نانو در کشورنیوزلند است. این شرکت موفق به تولید نانوالیافی شده که قابلیت جذب امواج صوتی را دارد؛ بنابراین برای تولید مبلمان جاذب صدا مناسب است. این شرکت قصد دارد تا این فناوری جالب را در نمایشگاهی عرضه کند تا بازار تازه‌ای برای این فناوری در کشورهای دیگر به دست آورد.
نانوالیاف و انوفناوری اکوستیک
بلیر مک‌کولسکی از مدیران اجرایی این شرکت می‌گوید: «نوآوری‌های ما همانند نانوفناوری اکوستیک در جهان پیشرو بوده و ما به دنبال وارد شدن به بازار آمریکای شمالی و اروپا در سال جاری هستیم. ما فناوری داریم که می‌توان در صنعت مبلمان آمریکای شمالی که بازار بسیار بزرگی است، مورد استفاده قرار گیرد. این محصول در نمایشگاه NeoCon شیکاگو عرضه خواهد شد.
ما اگر خلاق‌ترین شرکت نیوزلند نباشیم، حداقل از جمله شرکت‌های نوآور این کشور هستیم. ما در فناوری نانو‌اکوستیک، فیلتراسیون هوا و اینترنت اشیاء تخصص داریم. شرکت ما دارای بخش تحقیقات، طراحی و تولید است. در حالی که بسیاری از شرکت‌های مبلمان تنها یک بخش از این سه را دارند، ما هر سه بخش را یکجا داریم. ما یکی از شرکت‌های تحقیقاتی پیشرو در بازار مبلمان هستیم و حمایت مالی Callaghan را برای انجام تحقیق و توسعه دریافت کرده‌ایم.»
این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت‌های حوزه مبلمان در منطقه آسیا اقیانوسیه است. مک‌کولسکی می‌گوید: «این فناوری با همکاری یکی از کارخانه‌های برتر جهان به دست آمده است، به طوری که می‌توان آن را به صورت تجاری تولید کرد. این نانوالیاف دارای قابلیت جذب امواج صوتی در مبلمان است و برای مصرف کننده بسیار تازه و بدیع است.»
       ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است