خانه اقتصادی ساخت یک مجتمع جدید 750 هزار تنی تولید پروپیلن در اروپا

ساخت یک مجتمع جدید 750 هزار تنی تولید پروپیلن در اروپا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی جم

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت اینئوس قصد دارد با سرمایه گذاری دو میلیارد یورویی یک مجتمع هیدروژن زدایی پروپان (PDH) با ظرفیت تولید سالانه 750 هزار تن پروپیلن در اروپا احداث کند. این پروژه با هدف تامین خوراک اولیه دیگر واحدهای پتروشیمی این شرکت درسطح قاره سبز اجرایی می شود.
شرکت چندملیتی صنایع شیمیایی اینئوس همچنین از پیشبرد مطالعات برای انتخاب مکان مناسب ساخت مجتمع یادشده خبر داد. سایت این شرکت در آنتورپ بلژیک در میان مکان های احتمالی قرار دارد.

پتروشیمی جمشرکت اینئوس

بر اساس این گزارش ، شرکت اینئوس که دفاتر مرکزی آن مستقر در سوئیس است؛ همچنین در نظر دارد تا ظرفیت تولید اتیلن خود در هر یک از تاسیسات کراکر این شرکت در گرنجموث اسکاتلند و رافنس (Rafnes) نروژ را به بیش از یک میلیون تن در سال افزایش دهد.
سخنگوی شرکت اینئوس اعلام کرد: ارزش مجموع پروژه های یادشده تقریبا 2 میلیارد یورو برآورد می شود.

این گزارش می افزاید: گرد فرانکن مدیرعامل بخش الفین و پلیمر شمال (Olefins & Polymers Northh) شرکت اینئوس، عنوان کرد: اکنون زمان ایده آلی برای افزایش ظرفیت واحدهای کراکر ما در سطح اروپا و همزمان ساخت یک مجتمع هیدروژن زدایی پروپان کاملا جدید است.
انتظار می رود طرح های توسعه ای یاشده ضمن حمایت از بخش تولید مشتقات و مجتمع های پلیمر این شرکت در اروپا، خودکفایی اینئوس در تامین تمام محصولات الفینی کلیدی را افزایش دهد.
فرانکن افزود: کلیه تاسیسات ما از مزیت خوراک ارزان قیمت وارداتی از ایالات متحده و دیگر مناطق جهان برخوردار خواهند بود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است