خانه اقتصادیگزارش و تحلیل پیشتازی ظرفیت سازی اتیلن و متانول در بازار محصولات پتروشیمی

پیشتازی ظرفیت سازی اتیلن و متانول در بازار محصولات پتروشیمی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical-industry

مرجع پلیمر در بازار ایران: توسعه صنعت پتروشیمی در کشورهای مختلف جهان با شتاب ادامه دارد و در این میان اتیلن و متانول پیشتاز طرح های توسعه ای هستند.

 بر اساس تازه ترین گزارش وبسایت اوربیس ریسرچ (Orbis Research) تحت عنوان چشم انداز ظرفیت جهانی پتروشیمی و سرمایه گذاری، پیش بینی می شود که محصولات اتیلن و متانول پیشتاز توسعه ظرفیت جهانی تولید محصولات پتروشیمی باشند.

روند افزایش ظرفیت

بر اساس این گزارش، ظرفیت جهانی تولید محصولات پتروشیمی ظرف 9 سال آینده رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد و از رقم هزار و چهارصد و چهل و هفت میلیون و 900 هزار تن در سال 2016 میلادی به هزار و ششصد و نوزده میلیون و 300 هزارتن تا سال 2025 بالغ می شود.

 در این میان انتظار می رود اتیلن و متانول بیشترین رشد را تجربه کنند.

برآورد می شود، با بهره برداری از بیش از 700 پروژه بزرگ ظرف 9 سال آینده افزایش ظرفیت های قابل ملاحظه ای عمدتا در کشورهای چین، آمریکا و ایران صورت گیرد.

بر پایه این گزارش شرکت های NW Innovation Works، جانس متانول (Janus Methanol) و پتروناس سه شرکت پیشتاز از لحاظ افزایش ظرفیت در 9 سال آینده خواهند بود.

انتظار می رود صنعت جهانی پتروشیمی تا سال 2025 میلادی حدود 243 میلیارد و 100 میلیون دلار در پروژه های پیش رو سرمایه گذاری کند. ایالات متحده، روسیه و چین سه کشور نخست از لحاظ حجم سرمایه گذاری در پروژه های پتروشیمی تا سال 2025 خواهند بود.

پایگاه اینترنتی اوربیس ریسرچ ارائه دهنده تازه ترین گزارش های تحلیلی از وضعیت بازار و پایگاه اطلاعاتی جامعی برای فعالان این عرصه به شمار می رود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است