خانه خبر دو برابر كردن طول عمر فيلم هاي گلخانه اي جاذب UV با مستربچ هاي جديد

دو برابر كردن طول عمر فيلم هاي گلخانه اي جاذب UV با مستربچ هاي جديد

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران : شركت Tosaf مستربچ جديد توليدي خود را با نام UV4120PE معرفي كرده كه با استفاده در فيلم هاي گلخانه اي كاربردي در جذب UV مي تواند طول عمر آن ها را تا دو برابر افزايش دهد.

در شرايط شتاب دهندگي و مشابه سازي شرايط آب و هوايي، با استفاده از فيلم هاي معمول مصرفي كه در آن ها تنها از يك جاذب UV معمولي و خنثي كننده ي نيكل (nickel quencher يا Ni-Q) استفاده شده بود، بازدهي فيلتر كردن UV حدود 30 درصد كاهش يافته و پس از مدت زمان 9000 ساعتي، مولكول هاي آلي دچار تفكيك و تجزيه به صورت طبيعي شدند. در اين شرايط تنها افزودن 7/0 درصد از UV4120PE اين مقادير را تا 80 درصد بهبود داده و زماني كه از 2 درصد از اين محصول جديد استفاده گردد، طي مدت زمان آزمون، جذب UV تا 90 درصد كاهش پيدا مي كند. بنا به مكان مورد استفاده، اين محصول جديد مي تواند طول عمر فيلم هاي مصرفي در گلخانه ها را از يك تا سه سال بهبود بخشد.

3723
استفاده از UV4120PE علاوه بر موارد ذكر شده، يعني بهبود جذب UV و افزايش طول عمر، مي تواند از جهات ديگري نيز مزايايي را به همراه داشته باشد. استفاده از UV4120PE و جذب UVخاصيت ضد ويروسي نيز براي اين فيلم ها ايجاد مي نمايد. حشرات و آفت هاي زيادي روي سطح اين فيلم ها قرار گرفته كه با استفاده از UV حركت كرده و به زندگي خود ادامه مي دهند. حذف UV توسط UV4120PE به معني از بين بردن اين حشرات و آفت ها كه عامل ايجاد ويروس مي باشند است.

منبع : ایران پلیمر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است