خانه تکنولوژي توسعه یک پلیمر جدید با نام تجاری Kraton G1653

توسعه یک پلیمر جدید با نام تجاری Kraton G1653

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Kraton Performance Polymers موفق به توسعه پلیمر جدیدی با نام تجاری Kraton G1653 شده است. Kraton G1653 کوپلیمر دسته‌ای استایرن- اتیلین-بوتیلن-استایرن (SEBS) می‌باشد که با وزن مولکولی کمتر نسبت به Kraton G1652 همچنان استحکام کششی بالا و چقرمگی خود را حفظ می‌کند و گرانروی محلولی و مذاب کمتری را ارائه می‌دهد. این محصول مناسب برای کاربردهای تماس با مواد غذایی و پزشکی می‌باشد.

توسعه یک پلیمر جدید با نام تجاری Kraton G1653

اگر چه Kraton G1653 خواص فیزیکی مشابه با Kraton G1652 را حفظ می‌کند ولی گرانروی محلولی بسیار پایین‌تری دارد. این گرانروی محلولی پایین منجر به افزایش مقدار ماده جامد و کاهش VOC محصولات پایه حلالی می‌گردد، این در حالی است که همچنان فرآیندپذیری خود را حفظ می‌نماید. برای کاربردهای پوششی، افزایش میزان مواد جامد باعث کاهش ضخامت لایه‌ی پوششی و هزینه‌ها می‌شود. همچنین برای کاربردهای درزگیری، افزایش میزان مواد جامد باعث باعث کاهش چروک خوردگی و هزینه‌ها می‌گردد. Kraton G1653 می‌تواند در PCBTF با غلظت 20 درصد حل شده و به طراحان فرمول بندی این امکان را می‌دهد تا حلال‌های آلی را با PCBTF جایگزین کنند تا از میزان VOCs محصول نهایی کاسته شود.

قرص‌های متراکم شده Kraton G1653 انتظار می‌رود باعث بهبود ذخیره‌سازی، حمل و نقل و تغذیه پلیمر در مقایسه با پلیمرهای SEBS در حالت پودری گردد.

همچنین این محصول دارای مزایای زیر می‌باشد:
  • در حین ذخیره سازی به یکدیگر نمی‌چسبند
  • با تجهیزات بادی معمول انتقال داده می‌شود
  • هنگام حل شدن در حلال انباشته نمی‌گردد
  • بهبود افزایش سرعت تولید
کاربردهای بازاری بالقوه:

پوشش، درزگیر، چسب‌های حساس به فشار، چسب‌های گرماذوب، آمیزه‌های TPE، آمیزه‌های کشسان، آمیزه‌های پزشکی، مستربچ‌های رنگی، افزودنی‌های غلیظ، ژل‌های نفتی

منبع: prnewswire

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است