خانه علمی پژوهشی توسعه محصولاتی نظیر پیل‌های خورشیدی با استفاده از نقاط کوانتومی

توسعه محصولاتی نظیر پیل‌های خورشیدی با استفاده از نقاط کوانتومی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
solar cells
مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت کوانتوم متریالز (Quantum Materials) اعلام کرد که همکاری مشترکی با شرکت فرشفیلد (Freschfield) آغاز کرده است تا از نانومواد تولید شده توسط کوانتوم متریالز برای توسعه محصولات شرکت فرشفیلد استفاده کنند.
فرشفیلد روی فناوری‌های پیل خورشیدی و پیل سوختی کار می‌کند. این فناوری‌ها برای تولید منبع تأمین انرژی عاری از کربن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کوانتوم متریالز روی توسعه نانومواد پیشرفته تمرکز دارد تا از این نانومواد برای بهینه‌سازی سامانه‌های فتوولتائیک استفاده کند. جرج کو از شرکت فرسفیلد می‌گوید: «فناوری SmartSkinz فرشفیلد، ترکیبی از هنر و فناوری در جهت توسعه شهرهای جدید است. با این فناوری می‌توان به ساختمان‌ها امکان تولید انرژی عاری از کربن را داد.»
رادولف آلن از بنیان‌گذاران شرکت فرشفیلد می‌گوید: «کوانتوم متریالز شرکت مناسبی برای همکاری با ماست. من و استفان همگرایی خوبی برای ایجاد آینده‌ای مشابه داریم. ما مشتاق‌ایم تا نتیجه اولین گام از این همکاری مشترک به دست آید و محصول مورد نظر تولید شود.»
براساس این همکاری مشترک، شرکت فرشفیلد یک میلیون دلار از ژوئن سال 2017 در شرکت کوانتوم متریالز سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
استفان اسکویریز، مدیرعامل شرکت کوانتوم متریالز، می‌گوید: «بخش فتوولتائیک کاربرد ایده‌آلی برای برخی از نانومواد ماست. ما انتظار داریم تا این همکاری مشترک به بهینه‌سازی محصولات فرشفیلد ختم شود.»
فرشفیلد یکی از شرکت‌های بریتانیایی است که محصولات مختلفی در حوزه انرژی، ساختمان، و ذخیره‌سازی انرژی دارد. این همکاری مشترک موجب می‌شود تا پلتفورم‌های با علمکرد بالا توسط فرشفیلد ارائه شود. کوانتوم متریالز نیز روی ساخت نقاط کوانتومی و نانومواد دیگر متمرکز است؛ موادی که بیشتر در حوزه نمایشگر، انرژی خورشیدی و روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت روش‌هایی برای کاهش هزینه و افزایش کیفیت محصولات خود دارد. در حال حاضر شرکت‌های فعال در بخش نمایشگر و پیل‌های خورشیدی از نقاط کوانتومی این شرکت استفاده می‌کنند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است