خانه اقتصادی ظرفیت تولید پلی کربنات چین توسط آلمانی ها افزایش می یابد

ظرفیت تولید پلی کربنات چین توسط آلمانی ها افزایش می یابد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی کربنات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا: شرکت کووستروآلمان به تازگی اعلام کرد که برنامه دارد ظرفیت تولید پلی کربنات خود در مجتمع این شرکت واقع در شانگهای چین را به میزان بیشتری افزایش دهد.

پروژه جدید چند ماه پس از تکمیل یک طرح توسعه ای دیگر در سایت یادشده معرفی می شود، این شرکت در ماه اکتبر سال گذشته میلادی ظرفیت تولید پلی کربنات خود در این تاسیسات را با افزایش دو برابری به 400 هزار تن در سال رساند.

پلی کربنات

سرمایه گذاری جدید

بر اساس این گزارش ، شرکت کووسترو که درلورکوزن آلمان مسقراست؛ در 16 ماه مه امسال اعلام کرد: سرمایه گذاری جدید با هدف افزایش ظرفیت تولید به 600 هزار تن در سال انجام می گیرد.

این شرکت می گوید: ظرفیت جدید از طریق ارتقاء خطوط تولید و تاسیسات موجود و در پاسخ به تقاضای فزاینده از سوی مشتریان به ویژه در منطقه آسیا- اقیانوسیه صورت می گیرد. انتظار می رود این طرح توسعه ای در آغاز سال 2019 میلادی به بهره برداری برسد.

کلاوس شیفر، از مقامات ارشد بخش تکنولوژی کووسترو، عنوان کرد: افزایش ظرفیت درنظر گرفته شده برای تامین رشد سریع تقاضا از سوی مشتریان این محصول ضروری است.

میشل جو، رئیس شاخه پلی کربنات شرکت کووسترو، خاطرنشان کرد: تقاضای رو به رشدی برای رزین ها و مخلوط های (blends) پلی کربنات، به ویژه در بازارچین، وجود دارد.

وی افزود: بخش هایی نظیر تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی، بهداشت و درمان و صنایع خودروسازی، مهمترین مشتریان کووسترو در منطقه آسیا- اقیانوسیه محسوب می شوند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است