خانه خبر بومی سازی گرید لوله پلی اتیلن سنگین High Performance PE100

بومی سازی گرید لوله پلی اتیلن سنگین High Performance PE100

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: اسماعیل قنبری  مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری با اعلام خبر تولید گرید لولهHigh Performance PE100 اظهار کرد: با تلاش و پشتکار بی وقفه همکاران و پژوهندگان شرکت پژوهش و فناوری، تولید این گرید لوله در مرکز اراک این شرکت به ثمر نشست و طراحی، ساخت، اجرا و راه اندازی آن با موفقیت انجام شد.

وی افزود: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای اولین بار درایران موفق به تولید گرید لوله پلی اتیلن سنگین High Performance PE100 در فرآیند بومی شده و سه راکتور Multimodal HDPE (MMP-HDPE) ، مطابق با استانداردهای معتبر بین المللی درگرید PE100+ ساخته شده است.

گرید ویژه که برای کاربرد های حساس

قنبری با بیان این که در حال حاضر دانش فنی این گرید ویژه که برای کاربرد های حساس لوله های پلی اتیلنی گازرسانی و آبرسانی مورد نیاز است در انحصار تعداد محدودی شرکت پتروشیمی خارجی قرار دارد و نیاز داخل کشور به این نوع مواد نیز تماما” از منابع خارجی تامین می شود، دستیابی به این فناوری را گامی برای تحقق خوداتکایی صنعت و صرفه جویی ارزی و اقتصادی دانست.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است