خانه اقتصادی همکاری فنی هانیول در یکی از بزرگترین پروژه های پتروشیمی چین

همکاری فنی هانیول در یکی از بزرگترین پروژه های پتروشیمی چین

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت پتروشیمی چجیانگ (ZPC) چین قرار است به کمک فناوری Polybed شرکت هانیول چهار واحد جذب نوسانات فشار (PSA) را برای عرضه هیدروژن با خلوص بالا راه اندازی کند.
بر اساس این گزارش، با تکمیل مجموعه پتروشیمی چجیانگ، این تاسیسات به بزرگترین مجموعه تبدیل نفت خام به مواد شیمیایی (crude-to-chemicals) در چین و یکی از بزرگترین ها در جهان تبدیل می شود که تولیدات متنوعی شامل محصولات پتروشیمی برای ساخت رزین های پلاستیکی، فیلم، فیبر و انواع سوخت عرضه می کند.

پتروشیمی
بر اساس این گزارش، هانیول همچنین مدرن ترین سیستم های کنترل خود شامل Experion را در اختیار این مجموعه قرار می دهد.
جان گاگل، معاون بخش فرآوری گاز و هیدروژن هانیول یو. او. پی، عنوان کرد: مشتریان چینی به طور ویژه ای از فناوری PSA شرکت هانیول استقبال کرده اند. چرا که منبعی قابل اعتماد برای تامین هیدروژن با خلوص بالا و برخوردار از قدرت رقابت پذیری قابل توجه است.
تامین هیدروژن موضوعی مهم برای عملکرد هر پالایشگاه و مجتمع پتروشیمی به شمار می رود و کیفیت هیدروژن مورد استفاده معیاری مهم در تعیین راندمان کل مجموعه است.

درباره هانیول

شرکت هانیول یو. او. پی که قبلا با نام یونیورسال اویل پروداکتس شناخته می‌شد؛ یک شرکت چندملیتی است که در زمینه توسعه و انتقال فناوری های مرتبط با پالایش نفت، پردازش گاز، تولید محصولات پتروشیمی و صنایع تولیدی بزرگ فعالیت دارد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است