خانه علمی پژوهشی بایندر جدید شرکت WACKER جهت استفاده در جوهرهای چاپ دیجیتالی

بایندر جدید شرکت WACKER جهت استفاده در جوهرهای چاپ دیجیتالی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت WACKER از بایندر جدید خود با ویسکوزیته پایین تحت نام تجاری VINNOL® E 18/38 برای کاربردهای چاپ دیجیتالی در نمایشگاه European Coatings Show (ECS) 2017 رونمایی کرد. این بایندر رزین کوپلیمر وینیل کلراید-وینیل استات می‌باشد که باعث تشکیل قطرات بسیار عالی در جوهرهای پایه حلالی می‌شود. این مساله باعث افزایش کیفیت چاپ محصول نهایی و طولانی تر شدن عمر نوک چاپگر می‌گردد. VINNOL® E 18/38 به خوبی به PVC انعطاف پذیر و بسترهای متعدد دیگر می‌چسبد و بنابراین برای چاپ‌هاي عریض بنرهاي تبليغاتي ايده آل مي‌باشد و همچنین برای کابل‌ها و دیگر اقلام پلاستیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کوپلیمر خواص پراکندگی بسیار عالی از خود نشان می‌دهد که حتی قادر به توزیع ذرات رنگدانه می‌باشد، در واقع در جوهرهایی با ویسکوزیته بسیار پایین، تمایل ذرات رنگدانه به تجمع و رسوب کردن را خنثی می‌کند. بنابراين VINNOL E 18/38 نقش مهمي در دستيابي به كيفيت بالای چاپ جوهر افشان و افزايش طول عمر چاپگرها را دارد. در نتیجه تصویر چاپی برجسته با رنگ های درخشان و وضوح بالا در سرعت‌های چاپ بالا بدست می‌آید.

VINNOL® E 18/38 دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر طیف گسترده‌ای از مایعات نظیر روغن‌ها و گريس‌ها، اسيدها و قلياها، الكل‌ها و محلول‌هاي نمكي دارد. این بایندر سازگاری عالی با بایندرهای کمکی از خود نشان می‌دهد و حلالیت بالا در کتون ها، استرها، گلیکول استرها و گلیکول اترها دارد.

VINNOL® E 18/38 براي فرآيند هاي ديجيتال مثل چاپ نقطه‌ای (DOD) يا جوهر افشاني پيوسته (CIJ) از طريق روش هاي چاپ حلالي مثل گراور جهت پلاستيك ها مناسب مي باشد. این بایندر جدید دارای تاییدیه FDA و مناسب برای جوهرهای بسته‌بندی مواد غذایی می‌باشد.

دانلود datasheet محصول

منبع: specchemonline

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است