خانه تکنولوژي توسعه مستربچ سفید برای اکستروژن پوششی پلیمرها

توسعه مستربچ سفید برای اکستروژن پوششی پلیمرها

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلیمر

مرجع پلیمر در بازار ایران: مستربچ سفید جدید توسعه یافته با نام تجاری  ME800047 برای کاربردهای اکستروژن پوششی توسط شرکت Tosaf توسعه یافته است. این مستربچ هنگامی که در دماهای بالا تحت فرآیند قرار می‌گیرد پایداری حرارتی آن افزایش می‌یابد و به میزان قابل توجهی از دود و بوی آن کاسته می‌شود. همچنین میزان بهره‌وری تولید آن در مقایسه با محصولات مرسوم از این نوع بالاتر می‌باشد.

پلیمر

اکستروژن پوششی فرآیندی است که در آن لایه‌ای بسیار نازک از پلیمر بر روی زیر لایه‌ای در دمایی نزدیک به نقطه تخریب حرارتی پلیمرهای پردازش شده اعمال می‌شود (تقریبا 300 درجه‌ی سلسیوس). چالش های شناخته شده در این فرآیند شامل گردنه‌ای شدن (صفحات پلیمری روی سطح رشته‌ای می‌شوند)، دود سنگین و بوی قوی بر اثر دماهای پردازشی بالا، پراکندگی ضعیف و تشکیل ژل می‌باشد.

ویژگی ها

برای غلبه بر مشکلات اکستروژن پوششی، مستربچ سفید رنگ ME800047 توسعه یافته توسط شرکت Tosaf می‌تواند درجه حرارت‌های بالای حین فرآیند را تحمل کند در حالی که کیفیت پراکندگی بالای آن به خوبی حفظ می‌شود. این ویژگی باعث ایجاد پوشش همگن و کاهش نیاز به تغییرات فیلتر در طول تولید را سبب می‌شود. تشکیل ژل به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد که این امر ویژگی‌های نوری محصول را حتی در لایه‌های بسیار نازک بهبود می‌بخشد. از آنجایی که این مستربچ سفید جدید حاوی مواد افزودنی مهاجر نیست، قابلیت چاپ پذیری خوبی در محصول نهایی ایجاد خواهد کرد.

منبع: specialchem

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است