خانه خبراخبار اقتصادی راه اندازی فاز دوم مجتمع تولید پاراکسیلن شرکت ریلاینس هند

راه اندازی فاز دوم مجتمع تولید پاراکسیلن شرکت ریلاینس هند

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت ریلاینس اینداستریز (Reliance Industries) به تازگی از راه اندازی فاز دوم مجتمع تولید پاراکسیلن (PX) خود در شهر جام نگر ایالت گجرات هند خبر داد.

بر اساس این گزارش ،منابع صنعتی پیشتر اعلام کرده بودند که نخستین محموله پاراکسیلن از فاز دوم این مجتمع با حجم 15 هزار تن، در پایان ماه آوریل امسال به عنوان بخشی از 35 هزار تن در نظر گرفته شده به مقصد دالیان چین، ارسال می شود. مقاصد صادراتی پیشین پاراکسیلن شرکت ریلاینس، استان هاینان چین در جنوب این کشور و جنوب شرق آسیا بوده اند.

شرکت ریلاینس

 یک منبع نزدیک به شرکت ریلاینس در گفتگو با موسسه S&P Global Platts عنوان کرد: در حال حاضر نرخ عملیاتی (operating rate) فاز دوم پروژه یادشده به سطح بسیار بالایی رسیده است. منابع صنعتی همچنین از فروش بر مبنای اسپات 10 هزار تن بنزن تولیدی این مجتمع خبر دادند.

واحد شماره 2 تولید محصولات آروماتیکی شرکت ریلاینس، واقع در جام نگر، از ظرفیت اسمی تولید 2 میلیون و 200 هزار تن پاراکسیلن و 500 هزار تن بنزن در سال برخوردار است.

شروع به کار دومین فاز مجتمع تولید پاراکسیلن، ظرفیت تولید این محصول شرکت ریلاینس را با افزایش بیش از دو برابری به چهار میلیون و 200 تن می رساند و این شرکت را به دومین تولیدکننده بزرگ پاراکسیلن دنیا با در اختیار داشتن به ترتیب 9 و 11 درصد از سهم ظرفیت و حجم تولید جهانی، تبدیل می کند.

بر اساس این گزارش، به دنبال شروع به کار موفقیت آمیز فاز اول این طرح در اواخر دسامبر سال 2016 میلادی، فاز دوم پروژه راه اندازی شده است.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است