خانه خبرنمايشگاه ها نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین (چاینا پلاس ۲۰۱۷)

نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین (چاینا پلاس ۲۰۱۷)

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین (چاینا پلاس ۲۰۱۷) امسال در گوانگجو برگزار می شود.

چاینا پلاس ۲۰۱۷

علیرضا الهی، مدیرعامل شرکت بیوتی اسکای، نماینده رسمی و انحصاری این نمایشگاه در ایران با اعلام این خبر، گفت: نمایشگاه بین المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین (چاینا پلاس) بزرگترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چاینا پلاس به صورت سالیانه برگزار می شود، گفت: این نمایشگاه در سطح بین المللی رتبه دوم و در آسیا رتبه اول را دارد و به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک شناخته شده و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های دنیا است.

مدیرعامل شرکت بیوتی اسکای افزود: سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین (چاینا پلاس ۲۰۱۷) بار دیگر به گوانگجو برگشته است.

وی با اشاره به اینکه چاینا پلاس در مجموعه نمایشگاه واردات و صادرات چین مجتمع Pazhou در منطقه Pazhou گوانگجو برگزار می شود،گفت: این نمایشگاه در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ می سال ۲۰۱۷ ( ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶) برگزار و از ساعت ۹٫۳۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان مشتاق باز است.

وی همچنین افزود: نمایشگاه چاینا پلاس سال گذشته در محوطه‌ای با مساحتی بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع برگزار و میزبان بیش از ۳۳۰۰ شرکت کننده از حدود ۴۰ کشور و منطقه مختلف در دنیا بود.

این در حالی است که برگزارکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس تخمین می‌زنند هر سال بیش از ۱۴۰ هزار شرکت کننده از ۱۳۰ کشور دنیا در این رویداد مهم صنعت پلاستیک و لاستیک شرکت کنند.

به گفته الهی؛ این نمایشگاه هم اکنون به سکویی مهم برای واردات و صادرات ماشین‌آلات تولید پلاستیک،مواد اولیه پلیمری و شیمیایی ، تجهیزات جانبی، راه‌حل‌های خودکارسازی (اتوماسیون) تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: بازدیدکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس شامل تولیدکنندگان، کارگزاران، توزیع‌کنندگان و سازمان‌های خدمات‌دهنده از صنایع مختلف هستند و بازدید از این نمایشگاه برای فعالان صنایعی مانند صنعت اتومبیل، ساختمان و زیرساخت‌های شهری، مواد خام و مواد شیمیایی، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، صنایع بسته‌بندی برای مصرف‌کننده (شامل بسته‌بندی مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و کالاها)، محصولات عمومی پلاستیکی، صنعت نورپردازی و LED، تولید ماشین‌آلات، صنعت لوازم پزشکی، قالب‌گیری، بسته‌بندی، مبلمان و لوازم خانگی پلاستیکی، صنعت بازیافت و باز تولید، محصولات لاستیکی، کابل و سیم و صنایع دیگری مانند اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، وسایل ورزشی و ابزارهای دستی تجربه‌ای مفید فایده و بسیار عالی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بیوتی اسکای با اشاره به حضور شرکت های بزرگ و مطرح پتروشیمی ایران در چاینا پلاس ۲۰۱۷ ، گفت: پتروشیمی خلیج فارس، شرکت بازرگانی پتروشیمی، پتروشیمی امیر کبیر، پتروشیمی جم،شرکت یگانه اندیش نفت و… در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی افزود: انجمن تولید کنندگان مستربچ و کامپاند ایران به همراه شرکت های زیر مجموعه خود شامل شرکت های نوآوران بسپار ،پارسا پلیمر شریف ،گرانول قزوین ،آمیزه های پلیمری ابهر ،پایون پلیمر و پادنا پلیمر برای اولین بار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که به رشد فروش مواد اولیه و محصولات مستر بچ و کامپاند کمک خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: سازمان توسعه و تجارت ایران مجوز پاویون ایران در نمایشگاه چاینا پلاس ۲۰۱۷ را صادر کرده و از شرکت کنندگان حمایت مالی می کند.

منبع: پتروتحلیل

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است